»Sprašujem se, ali obstaja razlika med izkušnjo gledalcev, ki poznajo določena biografska dejstva o Abelu, in tistimi, ki jih ne. Gre za film in ustvarjen je bil kot fikcija.«
»Letos sta med najbolj odmevnimi premierami celovečercev v Brigadoonu dva pomembna žanrska projekta: učbenik italijanskega horrorja Everybloody's End Claudia Lattanzija in slovenski slasher Tomaža Gorkiča Prekletstvo Valburge, brutalna mešanica nasilja in humorja, ki preseneti vse.«
»Zgodba je tako pretanjena, da bi vsak prenagljen kader ali glasbena podlaga lahko učinkovala pretežko, preočitno. Ohranjanje ravnotežja je bilo nenehen napor ‒ zgodbo je bilo treba razvijati na skrajno subtilen in previden način.«
»Ej, rad bi samo spravil ta film med ljudi ... Zahteven film je, subtilen. Operira na različnih ravneh; ogromno lahko pove o tem, kdo smo, o duši, če verjamete v ta koncept, o našem poslanstvu, o tem, zakaj vztrajamo. Res sem radoveden, kako bo sprejet.«
»Večkrat se govori o dilemi, kaj je boljša odskočna deska za filme iz malih kinematografskih držav, uvrstitev v spremljevalni program enega od prej omenjenih velikanov, kar je realno maksimalen doseg filmov iz naše regije, ali na drugi strani uvrstitev v prestižni tekmovalni program v Karlovih Varih.«