»Težko je bilo izbrati zmagovalca, videli smo šest zelo različnih filmov, vsi so nam bili zelo všeč. Igor in Rosa na zelo drugačen in lep način prikazuje enotnost smrti in življenja.«
»Kombinacija temnega humorja in motečih slik, posnetih z izjemno stopnjo obrtništva, ki spominja na dela mojstrov animacije za odrasle, kot so Jan Svankmeyer ali brata Quay.«
»Helen Mirren vedno znova preseneča s svojimi interpretacijami kompleksnih likov. Njeni portreti so paradigma močne ženske, pa naj gre za Chris v filmu Dekleta s koledarja ali kraljico Elizabeto II. v filmu Kraljica.«
»V času novih formatov, platform in naglih ritmov tako sijajno nagraditi delo, ki ga zaznamuje plamen prvinskega filma. Zaznamuje ga močan čut za resničnost s čarobnostjo, ki prinaša poezijo in krutost; ta zgodba kaže na potrebo dostojanstvenega čakanja na smrt, medtem ko življenje mineva na tako pretresljiv način.«
»Scenarist Blaž Kutin skozi precizen scenarij konstruira in analizira antipatično junakinjo, ji ostane zvest, hkrati pa gledalca na koncu pripelje do točke, na kateri je sposoben junakinjo videti z drugačnimi očmi.«
»Žirija je film prepoznala kot izdelek z močnim avtorskim podpisom, estetsko dovršen in svojstven, vizualno in čutno bogat, marsikdaj vsebinsko in estetsko drzen, teatralen in nazadnje celostno prepričljiv.«
»Kinotripovo nagrado mladinske žirije podeljujemo filmu, ki nas je pretresel s svojo socialno občutljivostjo in močno družbenokritično noto ter se nas dotaknil s svojo človečnostjo.«
»Ko jih opazuje pri nakupu vstopnic, kako naredijo 'cel žur iz posvetovanja o izboru filmov, opremljeni s seznami svojih favoritov', si želi, da bi bila predvsem to popotnica festivalu v prihodnost.«
»družbeni transformaciji, ki jo izvajajo revolucionarke v Rožavi, v podporo prebivalstvu, ki ga napada Turčija s svojimi džihadističnimi skupinami, v podporo bojem, ki jih bije prebivalstvo Sirije in Rožave.«
»kolonializmu, centralizmu, nacionalizmu, militarizmu ali patriarhatu, pa naj bo nasilen, subtilen ali neviden, z željo po njihovi refleksiji«