»Najbolj naravna gesta, popoldanska osvežitev v bližnji reki ali mestnem bazenu, zanjo postane strateška operacija: kdaj in kako se mora splaziti na prosto, da ne bo nikogar 'užalila' s svojo pojavo v kopalkah in se lahko v miru skopala?«
»Delal sem z ekipo piscev. Imeli smo veliko idej. Eno od idej smo na vsak način poskušali pospraviti v škatlo, a nikoli ni povsem ustrezala. Zato sem si na določeni točki rekel: preprosto bom dokončal ta scenarij in videl, ali je film. Sem. In je delovalo, in sicer na 130 straneh. Zdela se mi je odlična zgodba. To je hudičevo branje branje, sem bil prepričan.«
»Manjkal je eden od tistih ključnih elementov pri nadaljevanjih, to je, da ni šel dovolj v nepričakovano. Prav tako se ni dovolj poigral s pravili Avatarja, ki naj bi nas povezal s sanjskim svetom, tistim, ki ima duhovno komponento, ki je ne moremo niti povsem kvantificirati z besedami. Odkljukal je vse druge kvadratke, tega pa ne.«
»Film ni klišejsko raziskovanje vprašanja 'ali je mogoče ljubiti dve osebi hkrati?', prej psihološki portret junakinje, ki si sebe lahko predstavlja v dveh čisto različnih življenjih; Claire Denis se ne ukvarja s tem, da bi jo poveličevala ali obsojala.«
»Jafarja Panahija so letos poleti odpeljali v zapor v Teheranu, zato je še toliko pomembneje prisluhniti, kaj nam sporoča v svojih filmih.«
»Še ena čudovita vloga za Anthonyja Hopkinsa, tokrat bo zaigral kot Freud v Londonu med drugo svetovno vojno. V njem se sooča s C. S. Lewisom, ki ga igra Matthew Goode.«
»Ko se ekipa ponovno zbere na prestižni podelitvi nagrad, se napetosti razplamtijo, saj resnica grozi, da bo razvozlala njihovo delo. Ekipa je preživela krute elemente divjine, toda ali bo skrivnost, ki si jo delijo, preživela noč?«
»Nagovoriti skušamo tudi ljudi, ki sicer ne hodijo redno v kino. Slovenski film nima dovolj platen – včasih je kak film v distribuciji tako kratek čas, da nima niti prave priložnosti, da bi ljudje zanj izvedeli.«