»S filmi se ukvarjam že od Navzikaje iz Doline vetra, pa je ta poster prva stvar, za katero me je zares pohvalil. 'Suzuki-san', mi je rekel, 'to je res izjemno.' Rekel je, da je to najboljše, kar sem kdaj naredil. To je bil velik namig. Torej, nobenih napovednikov. Absolutno nobenih TV-oglasov. Nobenih oglasov v časopisih!«
»Poster in naslov – samo to smo dobili kot otroci. Takrat sem si poskušal predstavljati, o čem bo film, in ta občutek smo želeli nazaj.«
»Damir je rekel, da nas ne bo omejeval.«
»Nekega dne mi je mož pri zajtrku rekel: 'No, ti bi morala ta film režirati.' To me je silno presenetilo.«
»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«
»V svojem bistvu je napovednik oglas, ki poskuša gledalcem s pomočjo predogleda prodati film.«
»Morda pa je to tisto, kar nas dela za ljudi – da nikoli ne rečemo preprosto samo tega, kar rečemo? Da nobena izjava ne sovpada sama s seboj?«
»Vedel si, da bo konec v trenutku, ko bo eden od naju rekel 'stop'. In ti tega ne bi storil.«
»'Če se mi sami posreči prej umreti, me rak ne bo dobil,' si reče.«
»To je odlična ideja, mi jih ne razumemo. Ti pa najbrž znaš turško, srbsko, hrvaško in slovensko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju