»Luca Marinelli je eden od najbolj vsestranskih italijanskih igralcev, ki je sposoben na veliko platno preliti Diabolikova šarm in hladnost, ne da bi mu odvzel človečnost.«
»Naj pazijo na svoj zvok in vsebino. Pevec je tisti, ki mora paziti na to. Ni dobro, da drugemu prepustiš odločitev, kakšen naj bo tvoj zvok ali katere pesmi bi moral peti. Dobro je biti izbirčen, hkrati pa moraš tudi koga povabiti k sodelovanju.«
»Ne pa vsega. Na neki način si simbolno operemo roke, najbrž tudi o naši nadaljnji usodi. Vemo, da ni vse pod našim nadzorom, človeška volja ni vsemogočna. Ne verjamemo, da si nekaj zamisliš in se to nato zgodi samo od sebe. Opažamo, kako veliko željo imamo, a želja ni zadosti.«
»Še danes se me radi spominjajo, bil sem edini učitelj, ki je na sklepni prireditvi na nogometni tekmi lahko igral za ekipo učencev in ne učiteljev. Imel sem naravni talent, da sem znal pritegniti pozornost mladih. Prek spolne vzgoje sem postal njihov zaupnik.«
»Branje knjig je temelj empatičnega človeka. Današnja družba je znana po svoji neenakosti, po svojih problemih, zatiskanju oči pred okoljsko problematiko, nekateri celo menijo, da Zemlja ni okrogla.«
»Ključ, ki ga iz filma sicer ne moremo tako preprosto razbrati, je, da sta Kubrick in Clarke želela narediti spravo med religioznim in ateističnim pogledom na evolucijo.«
»lep primer sodobnega evropskega filmskega ustvarjanja in delo zelo nadarjenega cineasta, ki izpričuje globoko občutljivost in izjemen dinamizem«
»Kaj nas določa kot ljudi, kot človeka? Eno je civilizacija kot sistem moči in nadzora, zgrajen tekom časa in postavljen od tistih, ki so bili in ki so še na poziciji moči in ti dejansko določajo človekovo usodo.«
»Kaj je tisto, kar sili človeka v reprodukcijo? Morda družbena prisila, zgolj genetski kod, podobno kot pri živalih, ali pa človekov strah pred smrtjo, pred ničem, pred praznino, ki biva v vseh nas vse od rojstva dalje.«
»Biografski muzikal Rocketman je najverjetneje 'kriv' za 138-odstotni porast nakupov Eltonove glasbe v prvem tednu po premieri filma.«
»Rad bi, da ruski filmi zapustijo državo in se razširijo po svetu, a vem, da je težko. Težko je tako za francosko kot rusko kinematografijo. Ameriški filmi so namreč povsod in ubijajo druge.«