»Čustvo je mogoče prepoznati, točno vemo: šlo je za materinski odnos do njenih žensk in podob. A ni odrasla Mina Fina, odrasle so njene ženske, svet je še trši, svet je še bolj nevaren, a njene ženske so zdaj polnoletne, zato jih je spustila pred naše oči, drugače močne, drugače osvobojene, nič jim ne more več naš pogled, ne moremo jih prizadeti, ne moremo si jih vzeti. In zato je ta razstava prelom v času, v prostoru, v govorici avtorice, čutimo moč, čutimo svobodo – pa čeprav nam čas nadeva več okovov in čeprav je prihodnost morda strašljiva. In prav to nam sporoča avtorica: svoboda je, ko veš. Zdaj vemo. Takoj ko stopimo v galerijo, vemo. In vemo še nekaj: da smo dobrodošli. Da je vse ok. Nenadoma smo varni mi, ker nas varujejo one.«
»Fina promocijska poteza Jeanette Winterson. Škoda je le, da mora napadati druge ženske, da bi ji uspela.«
»Odrasla je v žensko, ki ima željo po tradicionalnem znanju in ki ga je združila z modernim svetom.«
»Odšla ženska - pesnik vseh nas, prijateljica in kolegica, ki je kot čitalec naše duše vedela, kaj mislimo in čutimo.«
»Žensko občinstvo je kar naenkrat postalo kakovostna demografska skupina, ki jo je vredno snubiti.«
»Medved je usodno napadel odraslo žensko in mladoletnika.«
»Ker za ženske ni obvezna in smo vedeli, da pride veliko število ljudi, smo jih izključno iz organizacijskih razlogov prosili, da se molitve ne bi udeležile.«
»Med žrtvami prostitucije niso samo odrasle ženske, ampak tudi mladoletne.«
»Najsrečnejši človek je Asja. Najsrečnejši moški je – ženska. Prihodnost je ženska!«
»Si lahko mislite: najmogočnejša ženska v Evropi ali celo na svetu se mora opravičevati, da tega ni vedela.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju