»To besedilo je velika nočna mora o propadanju človeškega življenja, o zaznavanju minljivosti in razgradljivosti, ki je lastna vsakemu živemu človeškemu bitju. Delo lahko beremo kot prispodobo človeškega telesa ali uma.«
»Protokoli delovanje teh mehanizmov hkrati standardizirajo in poenostavijo, a tudi dehumanizirajo in jih naredijo rigidne in neprožne.«
»Tudi danes si moramo neko boljšo prihodnost zamišljati. In lahko se navdihujemo pri tem, kar je bilo v preteklosti zastavljeno, ni nam treba začeti graditi znova.«
»Umetniško delo je s koncem modernizma izgubilo svojo intrinzično vrednost in svojo avtonomijo ter smo včasih negotovi glede načinov, kako ga nasloviti, kako o njem govoriti.«
»Muzejskega občinstva, ki se vrača«
»Z zapolnjevanjem obstoječih muzejev, pa tudi kot začasna ustanova, bienale prinaša globalne razprave radovedni množici«
»Dokler se s pripravo programa ukvarjajo strokovnjaki in lokalne skupnosti niso spregledane, ima ta novi sektor moč preobrazbe«
»Pa ne takega, v katerem bi se pri neonski luči zrcalili njegova gola realnost in krutost, ampak takega, skozi katerega je v zgodbi stopila Alica in na drugi strani odkrila čudežno deželo, poseljeno z arhetipskimi liki – naš svet, obrnjen na glavo.«
»Strah nas je čustev, ampak to je Slovence vedno, v času korone pa nas je strah še bolj. Navadili smo se na strah in na neobčutljivost. Danes nas trupla na naših mejah več ne ganejo. To se ne bi smelo zgoditi.«