»Serija črno-belih analognih fotografij Polnoč v Mumbaju je začela nastajati v Indiji, vendar ni geografsko vezana na največje mesto na indijski podcelini, kot bi utegnili sklepati po naslovu, saj so posnetki nastajali tudi drugje po svetu. Avtorica namreč zagovarja univerzalnost motivov, ki se osvobojeni vezanosti na prostor in čas lahko pojavljajo kjerkoli in kadarkoli.«
»Klasična poročna fotografija je Aljoši tuja, zato njegove včasih nenavadne, a premišljene postavitve parov, delujejo kot umetniška fotografija in ne samo dokumentaren, ponavljajoč se vzorec poročne fotografije, ki ga običajno vidimo.«
»V tem sklopu razstave bo mogoče videti fotografije iz zabav, različne spremljajoče trenutke poroke, precej editorialno, skorajda modno fotografijo, ter kratek video z bogato vsebino neštetih zgodb, krajev in spominov porok avtorja.«
»Z uporabo pojma funkcionalne fiksacije (uporaba predmeta le v skladu z njegovim namenom) v človeških interakcijah in v igranju (družbenih) vlog umetnica razkriva meje, kjer konvencionalna uporaba rutine postane patološka.«
»Posledično preizprašujem, ali je mogoče najti pomen in morda celo lepoto življenja v današnjem sodobnem trenutku, ki je zaznamovan z razkrojem vrednot ter sistemov in podsistemov, torej nosilcev tistega, čemur smo rekli človeštvo, človeška družba.«