»Njegovi motivi so izraženi skozi nabor najdenih predmetov, kot so plastične igrače, počeni kozarci, popisani listi in žice, ki jih v različnih kombinacijah sestavlja v domiselne kompozicije.«
»Realni tukaj in zdaj njenih odsevov, oblakov, hribov ali mesta v nastajanju je univerzalen in brezčasen, v dotiku s sanjsko razsežnostjo, ki prosto prehaja med zunanjo podobo in notranjim doživljanjem.«
»Manj poznajo njegovo umetniško fotografijo, saj se je kot fotograf umetnik Jože Kološa - Kološ razvil šele, ko je odšel iz Prekmurja v Koper, takrat je zelo veliko delal za različna podjetja, vodil je tudi fotoslužbo v tovarni Tomos.«
»Zanimive so tudi fotografije s srečanj in iz kolonij, kot je Koštabona, ki jo je začel. Imamo jih celo serijo in zato ga seveda dobro poznajo tudi drugod, saj je polovico življenja preživel zunaj Prekmurja.«
»Predvsem zato, ker se v tem času dogaja tako malo stvari in ker toliko ljudi sedi doma pred računalnikom, kjer so obsojeni na gledanje in branje na spletu.«
»Praznovanje ujame dobo petdesetih in zgodnjih šestdesetih. Na fotografijah vidimo ekstreme: od zabaviščnih parkov do državnih obiskov, od solz do smeha. Vidimo ljudi, ki se povezujejo, in ljudi, ki zapuščajo. Predvsem pa vidimo, kaj je tisto, kar ljudi združuje.«
»Kerbler je nepretenciozno, s svojo skromnostjo, ljubeznijo in odgovornostjo do sočloveka postavil visoka merila čiste črno-bele analogne fotografije in vzpostavil referenčni okvir humanistične fotografske senzibilnosti in estetike tudi za prihodnje rodove.«
»Teh se je fotograf lotil najprej peš, nato s službenim kolesom, kasneje pa so mu avtobusne linije približale tudi odmaknjene slovenske kraje.«