»Najbolj sem na nas ponosen, ker vem, da nam lahko tudi naprej, po šoli, uspe odpreti podjetje. Želim si, da mi v življenju enkrat nekaj uspe. In to je že ena taka stopnička za nas vse. Rad bi, da skupaj še naprej sodelujemo v tem projektu, ker verjetno jaz brez svojih sošolcev in oni brez mene ne bi prišli daleč.«
»Jaz pa niti nisem tako ponosen na to zmago, meni se zdi zelo dobro, da smo videli, da lahko ta izdelek še naprej izdelujemo, da ga bomo lahko prodajali in nekaj zaslužili. Naša zgodba je dobra.«
»Kakih 15 minut sem lahko zbran, pol ure moram pa ves čas nekaj govoriti, se šaliti, nekaj pripovedovati, biti … ne vem, še sam ne vem, kako naj to razložim. Hitro se razburim, pa se potem spet hitro pomirim. In potem se vsi čudijo, kako sem čez dve minuti spet v redu, ko sem se pred dvema minutama drl, pa tepel.«
»Te meje so posebnost, pri ADHD-ju ni omejitev. Tu ne pomaga, kazen ne pomaga, te stvari ne delujejo. Tukaj gre samo za strukturo, prisotnost in ves čas opozorila, besede, razumevanje, da je to neka motnja koncentracije, ki je on ne more regulirati.«
»Potenciali otrok z ADHD-jem so enaki kot pri drugih, pogosto se zaplete pri šoli. Šola je kot kalup, v katerega pa nekateri žal ne grejo. Potrebujejo samo malo spremembe tega kalupa, da lahko polno pokažejo svoj učni potencial.«
»Čas adventa ni samo veseli december, ampak je to čas, ko se človek malo ustavi, podobno kot post je to priprava, lahko majčkeno tudi spokora, zato vijoličasta barva v bogoslužju. Se ga veselim, zame je adventni čas lep tudi zaradi venčkov in svetlobe, ki prihaja, ki je vedno močnejša na sam božič.«
»Otrok, ki si ne morejo privoščiti poletnih počitnic na morju, je zagotovo še veliko več kot 500. Te morda najbolj žalostne družinske zgodbe so velikokrat prezrte, o njih se ne govori, tudi same družine, ki jih občutijo, prej prevevata sram in velika žalost, kot da bi to izpostavljale.«
»Ti, ki prihajajo iz socialno deprivilegiranih okoliščin, imajo najprej preizkus plavanja. Ugotavljamo namreč, da kar tretjina otrok ne zna plavati ali zelo slabo plava, in zato imajo pri nas strokovno vodene plavalne tečaje.«
»Glavno poslanstvo tega projekta ni samo pričarati nasmeha otrokom, ampak je tudi spodbuditi druge, da sledijo našemu poslanstvu, da razsajamo to sočutje tudi med vse druge v Sloveniji in v svetu.«