»Nismo zanalašč taki, kakršni smo.«
»Okoli 60 odstotkov ljudi z ADHD-jem ima simptome še v odrasli dobi.«
»Potenciali otrok z ADHD-jem so enaki kot pri drugih, pogosto se zaplete pri šoli. Šola je kot kalup, v katerega pa nekateri žal ne grejo. Potrebujejo samo malo spremembe tega kalupa, da lahko polno pokažejo svoj učni potencial.«
»Miza je bila premajhna in moje roke so po navadi segle na sosednjo. Potem se je vse to preselilo še v nemir nog, kdaj sem tudi vstal med poukom. V bistvu me je odneslo čisto v svoj svet.«
»Te meje so posebnost, pri ADHD-ju ni omejitev. Tu ne pomaga, kazen ne pomaga, te stvari ne delujejo. Tukaj gre samo za strukturo, prisotnost in ves čas opozorila, besede, razumevanje, da je to neka motnja koncentracije, ki je on ne more regulirati.«
»Kakih 15 minut sem lahko zbran, pol ure moram pa ves čas nekaj govoriti, se šaliti, nekaj pripovedovati, biti … ne vem, še sam ne vem, kako naj to razložim. Hitro se razburim, pa se potem spet hitro pomirim. In potem se vsi čudijo, kako sem čez dve minuti spet v redu, ko sem se pred dvema minutama drl, pa tepel.«
»Darwinovo teorijo o evoluciji s selekcijo je označil za najboljšo posamično idejo, kar se jih je kadar koli kdo domislil.«
»Nekaj sem še mislil narediti, Kaj že?«
»V Sloveniji imamo tako Portal v vesolje, kjer objavljamo preverjene informacije o vesolju, informacije so primerne tudi za majhne otroke.«
»Ne bomo umaknili izraelske vojske iz Gaze in ne bomo izpustili na tisoče teroristov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju