»Ravnatelju vedno ostaja pedagoška avtonomija.«
»Gre za politizacijo šol in vrtcev brez vprašaja, in to na račun šibkejše vloge zaposlenih.«
»Nujno bi bilo, da bi predlagatelj napisal in razložil vsaj en strokovni razlog, morda dva in ju podkrepil z znanstvenimi strokovnimi izsledki.«
»To je napačno sporočilo.«
»Nikakor ne moremo dovoliti, da bi bilo kadrovanje ravnateljev politično, prevladuje naj stroka.«
»V takšnem sistemu na takšen način ad hoc spreminjati tako pomemben zakon, kot je ZOFVI, je skrajno neodgovorno.«
»Domačih izkušenj in ugotovitev stroke bomo delili od biblioterapije do vplivov skupnega branja odraslih in otrok.«
»Indeks bralnega zdravja je zasnovan po zgledu razvpitega indeksa splošne sreče.«
»Izkušnje z zanimivo domačo prakso bomo predstavili.«
»Ozrli se bomo po številkah, ki so zaznamovale knjižno produkcijo v preteklem letu.«
»Se bomo dotaknili nekaterih novosti na področju upravljanja avtorskih pravic.«
»Pomembno je, da situacije otrokom ne zanikamo z izjavami 'Saj ni nič'.«
»Prav je, da starši izkazujejo zaupanje v vse tiste, ki v državi vodijo dejavnosti in sprejemajo ustrezne ukrepe.«
»Ker šolski otroci ne bodo v celoti prekinili učenja za šolo in bodo deležni šolanja na daljavo, je to in delo staršev od doma tudi treba jasno razložiti otrokom.«
»Mislim, da gre za tako rekoč pedokracijo, da pravzaprav otroci vodijo, to lahko opazite že po ekonomskih kazalnikih, da starši namenijo več tem otrokom kot sami sebi, to pomeni, da jih zelo osrediščijo.«
»Otrok je, kot rečemo, v središču pozornosti, pozneje v mladostništvu pa je to zelo nevarno.«
»Recimo v nakupovalnem središču, otrok se ne obnaša primerno, kaj naredita starša, začneta vzgajati drug drugega tam, namesto da bi vzgajala otroka.«
»Permisivno vzgojeni otroci nekoč so danes starši, in ti starši zadovoljujejo predvsem svoje potrebe.«
»Ne moremo jih za roko držati do 15. leta.«
»Otrok potrebuje izkušnje, da sam spoznava svet, raziskuje, tudi ta empatija se razvije s tem, da ima socialno interakcijo z drugimi otroki.«
»In še potem, če otrok dobi pet, mama vpraša, koliko točk je bilo? In če dveh ni dosegel, vpraša, ja, kaj pa tisti dve? Ta otrok bo vse življenje od punce, žene, šefa, lastnih otrok iskal podatek, ali sem nekaj vreden sam po sebi.«