»Zdi se mi, da je slovenski gledališki prostor razdeljen. Ko delaš hibridne predstave, kot je bila Posvetitev pomladi, (ugotoviš, da je) te predstave težko umestiti.«
»Sedeti štiri ure na neudobnem stolu – tega ne zmorem več. Že samo to po mojem mnenju uniči teater.«
»Celo kariero imava dilemo. Odvisna sva od tega dela, tudi psihično, skozi ustvarjanje procesirava svet okoli sebe, iščeva življenjsko ravnovesje, sva zelo odvisna od tega, po drugi strani imava koncept, nastopanje, kar nama ni najbolj blizu.«
»To je bil nepričakovan dogodek, vdor realnega. Na Prekmurskem trgu (v Murski Soboti) me je zajela panika.«
»Zdi se mi, da je slovenski gledališki prostor razdeljen. Ko delaš hibridne predstave, kot je bila Posvetitev pomladi, (ugotoviš, da je, op. P. B.) te predstave težko umestiti.«
»Film Odrešitev za začetnike odpira temo disfunkcionalne družine na izviren, drzen in humoren način in jo prenaša v širši družbeni kontekst.«
»Scenarij, v katerem je družbena satira uporabljena na izjemno intimen način, se izmika ustaljenim pripovednim konvencijam in zapušča varne meje realizma.«
»Vsi verjamemo, da smo dobri, in na tem temelji naša identiteta.«
»Z minimalnimi gestami, brez odvečnih besed ustvari lik očeta, ki daje svoji hčerki prepričljivo čustveno podporo.«
»Najti pravo mero in bistvo zgodbe, ki bo bolečo osebno izkušnjo prenesla občinstvu brez stereotipov in odvečnih informacij, je bil brez dvoma velik izziv.«
»Film odlikuje subtilna poetika, v kateri čas in dih zastaneta.«
»kot jabolko sladko, visoko na veji se tako na eni strani odpira vprašanju zakona ter pri tem izhaja iz moje lastne poroke in ločitve, na drugi pa - tudi v luči vse večje bivanjske negotovosti - vprašanju radikalizacije posameznikov in skupin, ki prav tako iščejo zavetje in varnost, a ju vzpostavljajo z vzvodi strahu in nasilja.«
»saj poroka ni poroka, če ni vsaj malo tudi ohcet.«
»Ker se cikel gledaliških esejev Takorekoč giblje med teoretskim in literarnim, med intimnim in javnim, med osebnim in skupnostnim, sem se v svojem eseju odločila razpreti temo pripadnosti in s tem povezane želje po domu, po varnosti.«
»Kot jabolko sladko, visoko na veji se tako na eni strani odpira vprašanju zakona ter pri tem izhaja iz moje lastne poroke in ločitve, na drugi pa - tudi v luči vse večje bivanjske negotovosti - vprašanju radikalizacije posameznikov in skupin, ki prav tako iščejo zavetje in varnost, a ju vzpostavljajo z vzvodi strahu in nasilja.«
»Saj poroka ni poroka, če ni vsaj malo tudi ohcet.«
»Ne sprašujte, kdaj in zakaj. Tega se nihče, vključno s K., ne spomni več.«
»In ker ima ta, kot vsaka prava zgodba, vedno opraviti (tudi) z nezavednim, bo to tudi svojevrsten sprehod skozi njun underground.«
»Fascinantnost poigravanja dua Silence z razsežnostmi dvomov, strahov, obsesij in fantazem nezavednega je mogoča ravno zato, ker sta prej – in pri tem jima odločilno pomaga prav igra Katarine Stegnar – do potankosti razgradila razmerja prvega.«
»Taki, kot je naš, hibridni, so v resnici najbolj nevarni!«
»Vsemu, kar se dogaja, se z vsemi štirimi upirajo.«
»V mehurčku je preprosto nemogoče živeti.«
»Iz tega izhaja tudi nekakšno nelagodje ob gledanju filma, saj se je vedno težko prepoznati v nečem, česar v resnici ne odobravamo.«
»Moram priznati, da sem si že od Drevesa naprej želela enkrat sodelovati z Markom Mandićem, čeprav se nisva poznala.«
»Morda nisem ravno razmišljala obogataših kot o zlikovcih, bolj sem jih videla kot ponazoritev strahu pred drugim.«
»Ana z menoj deli ta občutek za samoironijo, in takoj je bila pripravljena sodelovati.«