»Imeli smo primer, da so odšli učenci osnovne šole manjšega kraja na petdnevno ekskurzijo. Nekaj časa po njihovi vrnitvi se je izkazalo, da se je sedem učenk z ekskurzije vrnilo nosečih.«
»Zavezani kritičnemu pogledu in odločeni, da bomo navduševali še naprej, smo tudi za sezono 2023/2024 pripravili najboljše kombinacije odličnih predlog, vrhunskih režiserk in režiserjev pa seveda zasedbe naših izjemnih igralk in igralcev ter izbranih gostov.«
»V besedilo sem vpeljal zelo močen, vedno znova ponavljajoč se motiv harmonike ne kot zgolj inštrumenta, ampak kot načina preživetja z glasbo, kamor se človek zateče v najhujših trenutkih, v katerih gre za življenje in smrt.«
»Zgodba mojega deda je nekako ostala v družini kot neizgovorjena resnica ali na pol izgovorjena skrivnost. Besedilo sem med drugim napisal z mislijo na to, da bo nekoč uprizorjeno prav s (Juretom) Torijem in njegovo glasbo.«
»Lorencijev princip ne uprizarja, ne dela teatra iz nečesa, ampak lupi grenko-sladko goloto reči in poskuša ustvarjati prostor za tisto, kar je že tam – v besedilu, kompozicijah, filmu. Z minimalnimi učinki dosega maksimalno, kar je nekako zelo blizu poetiki besedila in avtorski glasbi Jureta Torija.«
»Vrnili smo se v svoje otroštvo. S pomočjo pravljic, ki so nam jih pripovedovali, smo obnovili čas, ko smo se čutili popolnoma varne, zlite z drugim, pripovedovalcem, in s seboj.«
»Skušali bomo natančno rekonstruirati točno določene pripovedi, točno določene večere, osebe-pripovedovalce, prostore, svetlobo, vonje, glasove, občutke.«
»Preplesti krožni čas pravljic in linearni čas življenja ter se trudili, da bodo naši mrtvi oživeli. Ker je pravljica izstop iz časa, je nad časom in je za vse čase.«
»To je zmes nečesa univerzalnega. Vsekakor se splača vztrajati do konca in si predstavo ogledati v celoti, saj so glede na izkušnje, ki smo jih dobili na prejšnjih predstavah, ljudje nad videnim navdušeni.«
»Intenzivnost in sporočilnost uprizoritve sta v njeni komornosti, neposrednosti ter kritičnosti do preteklosti in sedanjosti.«
»Predstava izrazito temelji na občutkih, in to so občutki, ki jih tudi mi čutimo v teh novih časih.«
»Dovolite mi samo stavek. Bili smo skupaj. Hvala lepa.«
»Obe vlogi oblikuje koherentno in z osebno angažiranostjo do obeh likov, pri čemer izkaže izjemno pestrost registrov in stilov ter obenem potrdi svojo značilno igralsko prezenco.«
»Vlaškalićev lik Jeranka odseva tragičnost slehernika v neobčutljivem mehanizmu zgodovine in tako utelesi imaginarij celotne uprizoritve.«
»Z izrednim občutkom za jezik, s prevajalsko natančnostjo in z naklonjenostjo primorskemu dialektu mu je uspelo besedilo suvereno prestaviti v Vipavsko dolino ter uprizoritvi dodati mediteranskega duha, sočnosti in neposrednosti.«
»Požigi so zaradi vrhunskega dela vseh ustvarjalcev uprizoritve –, dragocena, temeljito zamišljena in odigrana predstava, ki v vsej polnosti elementov uprizarja kaos sveta.«
»Zakaj se delam, da sem odrasel in odgovoren ter pameten in da poznam odgovore, zakaj se pretvarjam, da me ni strah.«
»Zakaj takrat, ko me je strah in se počutim samega, mislim, da sem edini na svetu, ki to čuti. Zakaj me je sram teh občutkov, zakaj ne delim svojih strahov, zakaj si domišljam, da sem v tem edini in včasih tudi edinstven.«
»Soočiti se s sabo v povezavi s pravljicami in svojo zgodovino prinaša na neki način osvoboditev.«
»Morda počasi spoznavamo, da nas ta intenzivna neoliberalna kultura očesa, ki jo živimo, ubija, nas prazni in hromi.«
»Morda bolj zaupamo tudi človeku, gledalcu in njegovi sposobnosti imaginacije, ki je zame temelj, ne samo gledališča.«
»Smo v teh temnih, črnih časih, ampak smo se odprli in ste prišli. Jaz bi dal eno nagrado tudi občinstvu in pridite še.«
»Hkrati pa seveda lahko trdim, da je bilo na festivalu prikazanih zelo veliko kakovostnih predstav in s tega vidika je to še toliko večja potrditev za naš Škofjeloški pasijon.«
»Njena igra ne poteka v fikcijskih svetovih, temveč jo igra stvarna problematika, ki odzvanja lokalno in globalno.«
»Predstavo odlikuje izjemna kolektivna igra ansambla, ki se razteza od igralske discipline do prepuščanja nalogi...«
»Boleče in poetične podrobnosti, ki so jih avtorji in izvajalci našli in ustvarili pri uprizarjanju tega arhaičnega besedila...«
»Sezona, ki jo je oblikovala Marinka Poštrak, obljublja vrhunske uprizoritve relevantnih besedil, ansambel Prešernovega gledališča Kranj pa je v odlični formi. Prepričan sem, da bo prav vsak od projektov s svojega vidika presežen. Od tod optimizem.«
»Prelomna ne bo samo zaradi prelomnega koronavirusnega časa, ampak tudi zato, ker bo po 23 letih to moja zadnja sezona umetniškega vodenja Prešernovega gledališča.«
»Pripravljajo jo v koprodukciji z Mestnim gledališčem Ptuj. Študijski proces za Mamo že poteka.«
»To je predstava o nasilju, o konkretnem in sistemskem nasilju, ki v središče postavlja žensko.«