»Ni naključje, ker je intuicija narekovala, da svet drvi v scenarij predstave. Nisem je izbrala izključno zaradi tematike, kolektivnost Betona Ltd, njihov modus operandi, ustvarjanje gledališča, je umeščen v mojo ideologijo prihodnosti sveta.«
»Včasih me lahko prebrane knjige in ogledi predstav spremenijo, občutim, da postanem drug človek. Potem pa se zgodi nekaj ... pozabim in ne vem več, katere knjige sem prebrala in katere predstave sem videla. To je hipno.«
»Ta lokalizacija je ključna za gledališče, ker lahko umeščamo stvari, čeprav se morda ne zdijo resnične. V gledališču se večkrat počutimo ali pa prevladuje mišljenje, da se igramo, jaz pa bi rada poudarila, da je vse popolnoma zares.«
»Tudi z vidika trajanja predstave je mogoče, da bo kakšen dan trajala uro in pol, drug dan tri ure, spet drugič pa štiri ure. Vse skupaj bo odvisno od tega, kam se bomo tisti dan odpravili in na kakšen način.«
»Čas pa mineva in mineva … Otožna ob izgubljenih iluzijah, neutolažljivo žalostna ob smrtih, zrem v modro ravnino: morje ne obžaluje neštetih smrti valov, ki nenehno ponikajo na sipkem pesku obale, morje ve, da se v duši oceana rojeva nov vzgib, bodoča jata valov, neštetih, ponavljajočih se, med seboj v sorodu, a neponovljivih in enkratnih v naraščanju in usihanju, prelepih valov v živosti modrega življenja! Da mi je dano biti val!«
»Rodi me vsak dan drugačna zora, upajoč vdih, hvaležen izdih. Telo se ponižno dvigne v pokončen položaj. Radostim se človeške drže. Ni samoumevna. Čuvala jo bom. Ne smem pogledati navzdol, spodaj je preteklost, le majhen spust oči me lahko zamaje. Prihodnost? Zavisi samo od ravnovesja zdaj.«
»Da s svojim ustvarjanjem išče dušo v sintetičnih zvokih, pri tem pa ključen člen predstavljajo sodelovanja s širokim naborom glasbenikov, fotografov, režiserjev, animatorjev ter drugih kreativcev z vseh koncev in krajev.«
»Nemudoma smo tja postavili varnostnika in izvajamo nadaljnje ukrepe za zaščito tega umetniškega dela, medtem ko čakamo na potrditev, da gre res za najnovejši del umetnikovega 'grafitarskega dopusta' v vzhodni Angliji.«
»Želela bi postati 'vplivnica' in s svojim delovanjem izbrisati stigmo, ki ga ta poklic nosi.«
»Uporaba slik, kot si jo je privoščila ta spletna platforma, je popolnoma nezakonita in je bila izvedena brez dovoljenja.«
»Muzejski program, imenovan Odprti dostop, omogoča javni dostop do več sto tisoč podob del v naši zbirki in na splošno ne poskušamo regulirati širokega spektra uporabe teh slik.«
»Nekateri manjši kosi so izgubljeni v morju, vendar imamo tri velike glavne odseke, ki so na varnem, medtem ko se skupaj s Kusaminim ateljejem odločamo, kaj bomo naredili.«
»Izhodišče razstave Intenzivna nega so obsežne serije risb, ki v hitrem tempu nastajajo, medtem ko opazuje proteste in demonstracije ter različne kolektivne manifestacije družbenega življenja, vse od odmevnih sodnih procesov, umetnostnih, erotičnih ali ezoteričnih sejmov do nakupovalnih centrov in mnogih priljubljenih načinov preživljanja prostega časa.«