»Ta razstava samostojno – vendar brez izgubljanja sedanjosti izpred oči – prikazati dolgoletno nacionalno kulturo, ki je tudi za nas izjemnega pomena. Dejansko je morda ena najpomembnejših kultur kjer koli na svetu.«
»Ključnega pomena za uveljavitev sodobne umetnosti in z njo tudi prodajnih priložnosti je predvsem prepoznavnost in prisotnost avtorjev na umetnostnem trgu, še posebej domačem, ki je še v razvoju.«
»Zadnje leto pa nam je bilo zaradi epidemije fizično druženje onemogočeno, a navkljub vsemu bomo še naprej poskušali združevati umetnine, umetnice in umetnike iz ateljejev ter tudi strokovnjake s pomočjo videov, live streamov prek socialnih omrežij FB ter Twitter in pa tudi kanala YouTube.«
»V prihodnosti si želimo še več takšnih pop-up dogodkov, saj kažejo na to, da se prodaja umetnin spremlja skozi celotno leto, pa tudi obisk spletne strani je več kot zadovoljujoč prek celotnega vmesnega obdobja.«
»Reproducirali smo stene, na katere je Banksy slikal, opeke, beton, umazanijo na cestah, onesnaženje.«
»Banksy nikoli neposredno ne dovoljuje razstav, ki jih ne organizira sam, to je pravilo, a jih tudi ne prepoveduje. Ne ustavlja nas. To nam omogoča, da – morda malce predrzno – verjamemo, da je naše delo cenjeno. Banksyju pa omogoča, da svoje sporočilo še razširi.«
»Prodaja umetniških predmetov na spletu že dolgo ni nič posebnega, je pa sedaj vsaj delna rešitev, ki širši družbi trenutno ponuja številne priložnosti za predstavitev in prodajo likovno vizualnih umetnin.«
»Njen predlagani naslednik nima nobenega programa, nobenih vodstvenih izkušenj, ne pozna delovanja javnih ustanov in ne pozna poljske ali svetovne umetniške scene.«
»Zelo sem zaskrbljen, da bo Janowski uničil eno najpomembnejših kulturnih ustanov na Poljskem in popeljal poljsko sodobno umetnost nazaj v 50. leta preteklega stoletja.«
»Zacheta izpade iz mednarodnega obtoka, kar bi pomenilo veliko, velikansko izgubo za poljsko umetnost in umetnike, ki so vzpostavili mednarodni položaj poljske umetnosti po politični transformaciji leta 1989.«
»Kot prevajalec sodi med naše najpomembnejše, med tiste, ki si niso le požrtvovalno naložili posredniške in razlagalske naloge, temveč jim je bilo dano to nalogo opravljati z umetniškim čutom, s posluhom za slogovne razpone in odtenke izvirnih besedil, predvsem pa z neomajno jezikovno samozavestjo, z vero v izrazno moč slovenščine.«
»Umetnostni zgodovinar Tomaž Brejc ga je zaradi njegovega teoretskega znanja in razumevanja zgodovine umetnosti označil za 'varuha tradicije', ki je – četudi zlahka uporablja sodobno vizualno tehnologijo – vedno najprej slikar, ki se poglablja v slikarsko metafiziko.«