»Za celostno podobo nove sezone Drame oziroma Drama je, je bila to Danijela Grgić, ki je v svojem ustvarjanju zavezana konceptu, zato je njena dela vsakič znova treba umestiti v širšo sliko prostora in časa.«
»Človeška vključitev vedno pripelje tudi napake; in v tem kontekstu lahko razumemo tudi povezavo posnetkov z maketami prostorov. Vsem smo hvaležni za deljenje zgodb – naj gre za zdrse ali uspehe.«
»V okviru pričujoče razstave skupnostno naravnanost razumem kot obrambo pred pospešenim družbenim sistemom 'organizirane osamljenosti', kjer spodbujamo hiperindividualizem, delujemo kot konkurenčni subjekti ter skrbimo predvsem in zgolj zase. Kot edina okolja, znotraj katerih se lahko temu upremo, stopajo v ospredje skrbne skupnosti, ki jih prepoznavam tudi v kreativnih/umetniških produkcijskih prostorih. V tovrstnih prostorih, ponekod pasivno in drugod aktivno, gojimo podporo, soodvisnost in pripadnost.«
»Ta žalostni dogodek dokazuje, kako zapleteni in težki so časi, v katerih živimo: vsaka beseda je pomembna, vsako dejanje lahko predstavlja najboljšo prakso ali najslabši scenarij. Odgovornost javnih osebnosti pri varovanju standardov javnega diskurza je ogromna – in temu primerni morajo biti naše besede in dejanja.«
»Delo, ki ga je navdihnila Nenina pesem 99 Luftballons, protijedrska protestna pesem, reflektira distopične in destruktivne razpoke, ki se širijo v družbi.«
»Izvirno delo NINE je sestavljeno iz matrice 99 balonov, ki predstavljajo poglobljeno, a intimno predstavo. Medtem ko so baloni napihnjeni, obkrožajo obiskovalce, da ustvarijo intenzivno fizično, zvočno in vizualno izkušnjo.«
»Vzpostavlja temno polje, kjer zvok, svetloba in predmeti vdihujejo, izdihujejo in utripajo v prostoru, ki se nenehno krči in razteza ter tako ustvarja zelo intenziven, celo klavstrofobičen psiho-fizični in socialno-prostorski ambient.«
»V svetu zmeraj popularnejše digitalizirane umetnosti in monotonih, enoplastnih reklamnih fotografij, ki nas spremljajo na vsakem koraku, umetnica nasprotno opozarja na fizične vidike umetniškega dela, njegove materialne, senzorične lastnosti in realen prostor, ki ga zavzema.«