»Odpuščajo številne direktorje muzejev, zato je krožila šala, da bo moja razstava zadnja v karieri tistega direktorja muzeja, kjer razstavljam.«
»Povedali so mi, da bodo prenovili programe, da bo bolj ustrezalo lokalnim in nacionalnim interesom. Glede na naravo mojega dela to res ne bi moglo biti bolj bizarno.«
»Tisoči kosov peciva, od portretov, mrtvih ptic, reprodukcij starih mojstrov, orožja, injekcij do okostnjakov, lobanj in seveda tisoče črk, sestavljenih v izjave, ki so tako ali drugače premaknile kolesje družbe in sveta. Krhka razstava izjemnega umetnika močnih misli.«
»Ko nastopijo hude družbene ali eksistencialne krize, čas, prostor, znanje in spretnosti, pridobljene z izkušnjami, počasi izginejo in posameznik se začne proti njim boriti s podivjanimi nagoni.«
»Na meji mockumentarca, spekulativne fikcije in umetnosti performansa No Blade of Grass z izraznimi sredstvi dizajna (ne le) videoiger raziskuje potencial skupnega delovanja v prostoru, da bi s tem zanetil kolektivno domišljijo, ki bi lahko privedla tudi do resničnih družbenih sprememb.«
»Hkrati razstava odpira vprašanje razmerja med neposredno izkušnjo (umetniških del) v fizičnem galerijskem prostoru in medijsko posredovano izkušnjo umetnosti preko tehnoloških vmesnikov, ki jo omogočajo okna kot nekakšni ekrani.«
»Pri obeh je šlo za poskus spodkopavanja dominantnega dojemanja medija razstave in osredotočanje na mejo med zunanjim in galerijskim prostorom. Intervenciji sta temeljili na prevzemanju in reafirmiranju prijemov, ki idejo nevtralnega praznega razstavnega prostora eksplicirajo in vključijo v sam učinek prostorskega posega.«
»njegovo delo ni avtonomna danost, ki ji je treba urediti primerno okolje, temveč se dogaja prav v napetih in dinamičnih razmerjih med artefakti, prostorom, gledalcem in institucionalnim okvirom«
»Vrline in omejitve narodne, med-narodne in transnacionalne igre umetniških razstav, nagrad ter drugih sorodnih manifestacij in ritualov na meji zaznanega novega svetovnega reda – to je, še ene prihajajoče krize.«
»Kako kustosi, kulturne institucije in občasne razstave lahko izberejo 'nestalna tla' in se s tem premaknejo onkraj sistemskih fikcij, kulturnih in institucionalnih apartheidov 'zahodnega' kanona.«
»Med deli Eve Petrič in Zdenke Žido se izrisuje povezovalna linija, in sicer reduciran likovni jezik, ki gradi kompozicije na podlagi osnovnih likovnih elementov črte in ploskve, ter plastenje ploskev, ki ustvarjajo prostorska razmerja po principu kontrastov.«
»Pomemben element mednarodnega povezovanja je zavzemanje za ohranjanje kulturnih razlik in spodbujanje univerzalne odgovornosti za dediščino. Projekt na mednarodni ravni odpira vprašanje ohranjanja kulture staroselskih ljudstev Paragvaja in okoljevarstvene problematike in obiskovalce nagovarja k razmisleku o univerzalnih izzivih sodobne civilizacije in sveta. S tem uresničuje pomembno vlogo muzejev pri opozarjanju na okoljske spremembe in v odnosu do muzejskih predmetov z drugih celin.«
»Glavni izhodišči novega poslanstva obujenega mednarodnega trienala sta inovativnost in angažiranost. Nagrajenci so postavili nove teoretične temelje trienala, ki slonijo na treh izhodiščih: EKO trienale poteka participativno zunaj institucionalnega okvira; postal je platforma za združevanje umetnikov, aktivistov, strokovnjakov in kreativcev; področje interesa sta mesto in mestna skupnost.«
»V svetu, nasičenem s podobami dvomljive umetniške vrednosti, ki jih posredujejo sodobni komunikacijski mediji, je za dovzetne otroške duše izredno dragocena priložnost stika z zelo kakovostnimi ilustriranimi knjigami, kot so njene slikanice.«