»Prešeren je bil pesnik. Gnan od ustvarjalne nuje ni pesnil zgolj zato, da bi dvesto let pozneje o njegovih verzih pisali doktorske disertacije in bi jih recitirali profesionalni dramski umetniki, ampak da bi šle med ljudi.«
»52 (leta 1952) v januarju ni mogel dovršiti kip 'Poljub', sredi dela je odložil leseno modelirko v zemljo nedovršenega kipa. Bolezen ga je trdo priklenila na bolniško posteljo.«
»Včasih je bila matrica le stranski produkt ustvarjalnega procesa, saj je bil pomemben samo grafični list, razstavljen v galeriji. Umetnik matrico po navadi zavrže. Zame pa je matrica zelo pomembna, zanimiva in pristna, saj je prvotno, kar je umetnik ustvaril v procesu izdelave grafike.«
»Vzel sem le 'honorar za to, kar počne že vse življenje, kar počne vsak pisatelj ali predavatelj: govori o umetnosti'.«
»V skladu z obvestilom o protimonopolnih ukrepih ne smem govoriti o umetnosti, da bi se izognil nasprotju interesov. Zato bi rad naznanil svoj odstop z mesta državnega podsekretarja za kulturo.«
»Mi smo prišli, oni bodo odšli. Zakaj bi moral na čelo Uffizija postaviti tujega direktorja? Ste kdaj videli, da bi Louvre vodil tujec?«
»Italijanska vlada ni želela odkrito glasovati za njegovo razrešitev, hkrati pa ga ni bila pripravljena zaščititi, saj je bilo njegovo ravnanje v javnosti stigmatizirano.«
»Če ustvarim nekaj na ulici, sicer priznavam, da je to invazija, kajti ulica pripada vsem. V to tako zelo verjamem, da so od samega začetka vsi poznali moje ime in priimek. Nikoli nisem iskal uradne potrditve, sledil sem svoji poti in zdaj sem se znašel tukaj.«
»Ponazarjanje krščanskih vrednot je bilo vedno eden od osrednjih ciljev slikarstva in kiparstva. Kompleksne koncepte, ki jih podaja sveti oče, sem skušal podati v preprostem, lahko berljivem vizualnem jeziku.«
»Človeštvo je prispelo na prag univerzalnega bratstva; naša raven znanstvenega, tehnološkega, kulturnega in sodnega napredka bi lahko zagotovila dostojanstvo za vse – pa se kljub temu izgubljamo v temi neenakosti in konfliktov.«
»Po izobrazbi nisem umetnostni zgodovinar, temveč industrijski oblikovalec, zato sem v vlogi avtorja postavitve primarno posegal po ključih formalizma – barve, teksture in oblike –, kriterijih, ki so po definiciji del moje profesionalne domene.«
»Mala ledena doba Združenim provincam ponudila več koristi kot slabosti, vendar tega ne moremo reči za številne njene državljane.«