»občina najela varnostno službo, ki je stalno prisotna na šoli«
»v omenjenem primeru ravnateljica šole pravilno ravnala, vzroke za dogodek pa morajo zdaj ugotoviti druge pristojne institucije«
»Proces izobraževanja je lahko zabaven in navdihujoč, saj vam poleg formalnega znanja daje tudi življenjske izkušnje in neprecenljive spomine. Prav zato je pomembno, da je šola okolje, v katerem ni prostora za kakršnokoli nasilje in kjer se počutite varno in sprejeto.«
»Vaša prisotnost, podpora in pripravljenost na pogovor mladim predstavljajo podporni sistem, ki ga v tem ranljivem obdobju potrebujejo.«
»Zato v tem času ne pozabimo na prometno varnost. Pri tem moramo biti še posebej pozorni na razigrane prvošolčke v rumenih ruticah.«
»Za njihovo varnost moramo skrbeti predvsem drugi udeleženci v cestnem prometu. Zlasti vozniki moramo še posebno skrbno paziti nanje, starši pa bodimo njihov vzor.«
»Pozivamo vse starše, učitelje, pedagoške delavce, športne trenerje, zaposlene v raznih mladinskih organizacijah, naj bodo pozorni na znake, ki bi lahko nakazovali, da je otrok v šolskem, socialnem ali spletnem okolju žrtev medvrstniškega nasilja ali da je v stiski.«
»Napadalca iz Beograda označil za kralja, na ekonomski šoli pa napovedal 'krvavo svatbo'.«
»Ker so ga v šoli obsojali in se mu izogibali.«
»Odločitev temelji na strokovnih dognanjih o branju in teorijah o razvoju bralca.«
»Bralne sposobnosti je treba razvijati postopoma in branje gradiva v e-obliki zahteva že zrelega bralca, ki nima težav s tehniko branja in razumevanjem prebranega.«
»Za dostop je potrebna registracija, ki vključuje učenčev e-naslov.«
»Potrebno je osnovno znanje uporabe podatkovnih zbirk, knjižničnega kataloga (v programu Cobiss), ti cilji pa so zapisani tudi v kurikulu za tretje vzgojno-izobraževalno obdobje.«
»Ni nepomembno, kakšen je učitelj, koliko žara in želje spodbujati nosi v sebi.«
»Učencem želimo predati zavedanje, da tudi oni sooblikujejo svet.«
»V velikanski večini je potekalo brez težav.«
»Na daljavo se bo šolalo en ali dva odstotka otrok.«
»Prvi dan je potekal odlično, sem zelo zadovoljna.«
»Samotestiranje je neboleče in ne pušča nobenih posledic.«
»Številke v teh dneh so jasne, med okuženimi imamo dva vrhova.«
»Imamo 600 šol in 600 različnih lokacij.«
»Prvi pokazatelj kaže, da ne bo pretiranega interesa za to izvajanje.«
»Precej prepričan sem, da nima nobenega smisla spraševati staršev, kdo je pripravljen podvreči svoje otroke samotestiranju, dokler ne vemo niti, za kakšne vrste teste bo šlo.«
»Če ni pokazatelj za celoten razred, potem je to nesmiselno.«
»Če je v enem prostoru do 30 ljudi, pa je od njih samo eden testiran, se je potem res treba vprašati, ali to v resnici deluje v smislu preprečevanja okužbe.«
»Sami si naredijo bris v nos, kjer potem s palčko petkrat zavrtijo po nosni votli, ta sprednji nosni del.«
»Govorimo o neinvazivnih testih in predstavniki nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano so ugotovili, da je za otroke bistveno primernejši test brisa iz anteronazalnega dela, se pravi zunanjega dela nosu, kjer dejansko posežeš v nos manj kot dva centimetra, na tem delu praviloma petkrat zaokrožiš in potem opraviš test.«
»So veseli, nasmejani in zadovoljni.«
»Veseli so, da so se vrnili v šolo. Vidi se, da so najbolj pogrešali druženje. Veliko se pogovarjajo in lepo je slišati njihovo veselje.«
»Težav z organizacijo nismo imeli, saj smo odprtje pričakovali, nato smo le še organizirali testiranje, prekinili čakanje na delo tehničnemu osebju in obvestili dijake ter starše.«