»Ni šlo za noben upor ali protest, želeli smo samo oddati sporočilo, da smo zaposleni na naši šoli ob podpori staršev in otrok mnenja, da smo premalo slišani, da se pedagoška stroka premalo upošteva in da bi lahko kljub situaciji, v kateri je naša država in pravzaprav ves svet, šole v Sloveniji delovale dokaj varno.«
»Verjamemo, da lahko ob trenutni epidemiološki sliki odpremo vse študijske obveznosti, pri katerih je prisotnost 10 študentov in je mogoče upoštevati samozaščitne ukrepe.«
»Dobili so voljo do učenja, danes pa te volje ni več. Ponovno so postali apatični, neskoncentrirani, naveličani vsega. Ni jim jasno, zakaj spet ostajajo doma.«
»Zaupajte strokovnosti učiteljev in vodstev šol ter šolstva, in videli boste, da bo vse potekalo, kolikor se da gladko.«
»Naša prioriteta je zagotavljanje varnega in zdravega prostora v vrtcih in šolah.«
»K sreči je prišlo do spremembe pri pravilnikih, da je eno samo ocenjevalno obdobje in manj ocen.«
»Otroci so veseli, ko prihajajo v šolo. Prvi dan bo spoznavni, ker se že dolgo nismo videli.«
»Na vsak način je to dobro, da vemo, da smo zdravi in da zdravi prihajamo med učence.«
»Včerajšnje testiranje je pokazalo predvsem, da če se odločimo in napnemo vse sile, lahko tudi takšen podvig, kot je bil včerajšnji, dobro izpeljemo.«
»Ta dan smo vsi z nestrpnostjo pričakovali, in upam, da je prvi znak vračanja v normalnost.«
»Število pozitivnih testov je bilo pozitivno majhno, zgolj 1,3 odstotka vseh testiranih.«
»Protokol glede okužbe učencev je določen v okviru modela C.«
»Po priporočilih NIJZ-ja so učitelji doslej v učilnici lahko sneli masko, če so bili od otrok oddaljeni vsaj dva metra.«
»Celotna situacija je pod nadzorom NIJZ-ja in vodstva Vrtca Ravne ter Štaba Civilne zaščite Ravne.«
»Covid-19 je bolezen, pred katero ni varen nihče, lahko zbolijo tudi mlajši.«
»Pripravljeni smo. Če bodo številke šle prek potencialnih možnosti, bo težava.«
»Soočamo se s pomanjkanjem kadra in tu bodo težave.«
»Tako je tudi z bolniki, ki jih imajo trenutno na intenzivnem oddelku.«
»Sledimo vsem preventivnim ukrepom, zato cel 5. razred, v katerem je okuženi učenec, skupaj z razredničarko ostaja v 14-dnevni karanteni na domu, kar pomeni, da je zanje šolskega leta konec.«
»Veselja in smeha, pa tudi kakšne solzice ni manjkalo, ne pri otrocih kot tudi ne pri starših.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«
»Kot rečeno, opazujemo epidemiološko sliko, zelo realno gledano bi rekla, da v prvih dveh tednih to ni ravno mogoče.«
»Niti za hip ne pozabite, da ste skupaj s svojimi učitelji in starši postali največji zmagovalci. Zmagovalci znanja, zmagovalci tega in prihodnjega časa!«
»Hvala, ker ste pogostokrat v teh časih bolj potrpežljivi, bolj razumevajoči, bolj pogumni in hkrati bolj strpni in prijazni, kot smo mi starejši. Hvala, ker ste nam zgled, da se ne smemo predati ob nepoznanih okoliščinah, ampak se moramo prilagoditi in iti naprej.«
»Pri načrtovanju pouka priporočamo, da se v enem dnevu v oddelku/skupini izmenjuje čim manj učiteljev različnih predmetov.«
»Organizacija pouka naj zato omogoča izvedbo več ur istega predmeta na dan.«
»Načrtovanje in organizacija različnih oblik pomoči za učence z učnimi težavami naj bosta takšna, da bodo posamezni učenci v strnjeni obliki deležni najmanj od dve do tri ure pomoči na teden za posamezni predmet.«