Ključna beseda: slikarstvo

3. junij 2022

»Naslovi njenih slik so enigmatični, začarajoči, vodijo naravnost v našo, gledalčevo intimo.«

Tatjana Pregl Kobe je opisala naslove slik Karmen Bajec kot enigmatične in začarajoče.
3. junij 2022
6. maj 2022

»Individualizirani posamezniki sicer dihajo vsak svoje življenje, pripovedujejo vsak svojo zgodbo, vendar jih povezuje isti prostor, prebivajo v istem univerzumu posameznega dela.«

Umetnik na slikah spretno manipulira z gledalčevim pogledom, tako da nas povabi, da gledamo celotno delo, pokrajino, hkrati pa nas napelje, da svoj fokus prestavimo iz makro pogleda v množico prizorov, ki se dogajajo na sliki.
6. maj 2022

»Idilične pokrajine v zadnjem planu, ki simbolizirajo čistost, nepokvarjenost, pa so pogosto v dialektičnem odnosu z ostalimi deli slike, saj je njihov vizualni antagonizem utemeljen prav na njunem soobstoju.«

Umetnikove prepoznavne distopične krajine, ki se zdijo kot časovne kapsule neizživete preteklosti, zamrznjenih trenutkov človeške brezvoljnosti in submisivnosti, odgovarjajo obdobju, ki je za dve leti zamrznil svet in spremenil naše predstave o normalnosti.
6. maj 2022

»Cerkev je spremenjena v pastoralno ruševino. Ruševine na umetnikovih delih in cerkvena arhitektura se tako povežejo in sublimirajo arhaičnost, ki je sestavni del arkadijske pokrajine.«

V prezbiteriju nekoč sakralnega prostora zaživi delo Rdeči parazol, nasproti pa mu v zahodnem delu stavbe stoji mural, s katerim z odsotnostjo kakršne koli narativnosti povezuje prostor in vsebino razstave.
25. april 2022
25. april 2022
25. april 2022

»Vsak ustvarjalec da lahko le to, kar ima v sebi.«

Slana je delil svoje razmišljanje o ustvarjanju umetnosti in izražanju lastne vsebine.
25. april 2022

»Kar izgineva v enem svetu, se umetniku neprestano poraja v drugem.«

Slana je izrazil svoje razmišljanje o kontinuiteti ustvarjanja in življenja.
22. april 2022

»Kontrast med historično strukturo prostora in modernistično oblikovnostjo kompozitnih slik je hkrati eden od temeljev pričujoče razstave.«

Colner je opisal kontrast med historično strukturo prostora in modernistično oblikovnostjo kompozitnih slik kot temelj razstave.
20. marec 2022

»Morda upravičeno velja za najvplivnejšega slikarja klasičnega modernizma na slikarstvo zadnjih desetletij.«

Direktor Albertine Klaus Albrecht Schröder je Muncha označil za umetnika, ki morda upravičeno velja za najvplivnejšega slikarja klasičnega modernizma na slikarstvo zadnjih desetletij.
20. marec 2022

»Denimo Warhol dve umetnikovi najslovitejši deli – Krik in Madono – spremenil v ikoni poparta.«

Direktor Albertine Klaus Albrecht Schröder je o Warholu povedal, da je dve umetnikovi najslovitejši deli – Krik in Madono – spremenil v ikoni poparta.
14. marec 2022

»teorija ne ve, kaj bi s tem počela«

Kustosinja Moderne galerije je na vodstvu po razstavi 'novejšega slovenskega slikarstva' izrazila mnenje, da teorija ne ve, kaj bi počela s slikarstvom.
9. februar 2022

»Zastrašujoč razvoj.«

Richter je izrazil popolno nestrinjanje s takim razvojem umetnostnega trga.
9. februar 2022

»Nič posebnega.«

Richter je lagodno pokomentiral svoje trenutno ustvarjanje.