»Muzej brez muzealcev, ki udejanjajo najžlahtnejše muzejsko poslanstvo s srcem, samo stavba z zbirkami in hiša z nezadovoljnimi obiskovalci v deželi brez identitete in kolektivnega spomina.«
»Jože je svojo ustvarjalno pot sklenil pred devetimi leti, Peter še vedno potuje k neznanemu, na različne načine poizkuša preveriti in prevetriti lastno umetniško prakso in ji išče nove obraze, nove obrazce.«
»Dva portreta naše pokroviteljice, gospe Gine Rinehart, sta za nas globoko skrb vzbujajoča, ker sta žaljiva za gospo Rinehart. (...) S svojo filantropijo se je gospa Rinehart izkazala za odlično Avstralko in spoštljivo vas pozivamo, da vnovič razmislite o vključitvi teh portretov v svoje galerije.«
»Od pripovedi ljudskega izročila in začetkov moderne grozljivke v literaturi in na filmu do sodobnih umetniških oblik predstavlja žanr grozljivke potencial za nagovor človeških in družbenih strahov.«
»Z izborom letošnje teme sem želela javnosti prikazati večini prikrit, a nepogrešljiv osnovni del ustvarjalnega procesa modnega oblikovanja. Ob tem sem želela modno ilustracijo osvetliti z več zornih kotov, saj prek nje lahko sledimo pomembni zgodovinski pripovedi, hkrati pa sproža razmislek o globljem pomenu mode, oblikovanja in umetnosti.«
»Predmet opazovanja, zajet na fotografiji, bi lahko umestili v tradicijo abstraktnega kiparstva in formalizma, a nas njegovi vsakdanjost in banalnost med estetskim presojanjem hitro dregneta in izzoveta, morda celo nasmejita.«
»Če je že vsaj popart visoko združil z nizkim in umetnost s potrošništvom, pa umetnice žvečilni ne zanima toliko kot proizvod, ki ga lahko kupimo v vsaki trafiki, temveč kot material, ki je našel pot med zobe.«
»Skozi cikel razstav Likovni kritiki izbirajo, ki ga v letošnjem letu kurira Maja Kač, pred gledalca postavljamo dela domačih umetnikov in spremljajoče kritiško besedilo ter si tako prizadevamo za utemeljevanje in spodbujanje kritične teorije na razširjenem polju likovne umetnosti in vizualne kulture.«
»Suzana Brborović ima zelo kompleksno in zanimivo tehniko ustvarjanja. Na platno nalaga različne plasti, nato pa jih razplasti po fragmentih, torej odstrani določene dele, tako da pride do izraza igra med različnimi plastmi in deli slike.«
»Slike posledično delujejo zelo nasičeno, kompleksno, so polne detajlov oziroma vizualnih informacij, ki jih mora gledalec predelati. Vsebinsko skuša umetnica na ta način izraziti neko kompleksno razmerje med našim organskim bivanjem in strukturiranostjo različnih sistemov okrog nas. V preteklosti je bil poudarek predvsem na materialnosti bivanja, arhitekturi, infrastrukturi in urbanizmu, v zadnjem času pa stopa v ospredje prostrani svet duha, ki ga umetnica prikazuje skozi pogled v dnevno ali nočno nebo.«