»pre_več raziskuje odnos besed, pesmi, pomenov na koži človeka, njihovo raztezanje ali krčenje, morebiti celo zabrisovanje skozi leta. Avtor v tem projektu svojo kožo spremeni v papir. pre_več problematizira trajnost, obžalovanje, odgovornost.«
»Performans se bo načrtovano končal ob koncu avtorjevega življenja, ko bo svojo kožo podaril slovenskemu narodu, natančneje Moderni galeriji in Muzeju sodobne umetnosti Metelkova v Ljubljani, da pesmi ustrojijo in zvežejo v pravo knjigo, katere naklada bo en izvod.«
»Umetnico tokrat zanima odprt format delovnega procesa, ki na vsebinski ravni zagrize v vprašanje patriarhata in njegovega vpliva na individualni in kolektivni imperativ 'drugega spola', medtem ko išče in vzpostavlja mehanizme preseganja tovrstnega (slovenskega) družbenega determinizma.«
»Tudi z vidika trajanja predstave je mogoče, da bo kakšen dan trajala uro in pol, drug dan tri ure, spet drugič pa štiri ure. Vse skupaj bo odvisno od tega, kam se bomo tisti dan odpravili in na kakšen način.«
»Da s svojim ustvarjanjem išče dušo v sintetičnih zvokih, pri tem pa ključen člen predstavljajo sodelovanja s širokim naborom glasbenikov, fotografov, režiserjev, animatorjev ter drugih kreativcev z vseh koncev in krajev.«
»Ko sem kot plesalka stala sama med množico borcev, zavedajoč se, da bom zmogla s svojim plesnim darom in šibkim telesom izpovedati, kar nas je družilo, da bom zmogla obvladati tudi neizmeren naravni prostor, sem čutila v nogah moč, ko sem teptala trda zemeljska tla.«
»Vizualni pripomočki predstave Nit brez konca privzemajo različne oblike, kot so analogna velikoformatna risba (I. dejanje), digitalno obogatena grafitna risba v obliki zemljevida (II. dejanje) in izrezani asemblaž (III. dejanje), s katerimi umetnica pripoveduje zgodbo, medtem ko raziskuje različne kombinacije besedila in podobe.«
»Pripovedni potencial dela se še razširi v II. In III. dejanju predstave s strateško uporabo digitalnih orodij in tehnologij, ki obogatijo performans onkraj konvencionalnega pripovedništva.«
»Na sledi te tradicije predstavlja delo Nit brez konca alternativno obliko pripovedništva, založništva in performansa in obrat k novim, digitalno oplemenitenim oblikam pripovedovanja zgodb.«
»Delo namreč na svojstven način na novo definira načine rabe digitalnih tehnologij, ki so lahko podaljšek in orodje za izboljšanje živega nastopa, in spodbuja nove načine umetniškega založništva, ki na novo strukturira razmerje med avtorjem, besedilom in publiko.«
»Na ta način se najlažje izraža, služi pa ji tudi kot mehanizem sproščanja. Lahko bi celo rekli, da je fizična aktivnost osebna potreba, samoopazovanje pa nekaj, kar jo zanima.«
»Uporaba dveh projektorjev in postopno pomnoževanje videa v več enakih pridobi skoraj učinek kalejdoskopa. Če ne bi vedeli, da gre za jogo, bi pomislili na balet, sodobni ples, cirkuško akrobatiko ali na športno aktivnost.«