»Mislim, da imamo profesorji slovenščine toliko strokovnega znanja in avtonomije, da lahko sami izbiramo nekatera besedila, ki jih vključimo v obravnavo. Učiteljem je treba pri tem zaupati, to daje našemu poučevanju neko svežino.«
»To, da otroci ne nosijo domov zvezkov in da učitelji ne obveščajo staršev, kaj so pri pouku počeli, se mi zdi nesprejemljivo. Ne moremo starši ne vedeti, kaj se učijo in kje bi morda potrebovali pomoč.«
»Posameznik, ki gre v trgovino, seveda nosi masko, pazi, da ni preblizu skupaj z drugimi ljudmi, in pazi pri tem, ko se dotika različnih predmetov, kot so nakupovalni vozički, tipkovnice terminalov za kartično plačevanje in podobno. Čim bolj se je treba izogibati dotikanja predmetov z rokami.«
»Navodila so v veliki meri takšna, kot smo jih pričakovali. Dosegli smo minimalne spremembe, ki nam vsaj do neke mere omogočajo začetek pouka, a v šolah bomo imeli velike težave z zagotovitvijo ustreznih prostorov.«
»Tu bo velika težava, saj bodo morali prinesti potrdilo specialista medicine dela in glede na število učiteljev v Sloveniji je bojazen, da nekateri ne bodo mogli to storiti že do naslednjega ponedeljka.«
»Nikjer ne piše, da osnovne šole starši ne smejo izbrati. Mislim, da če bi šel nekdo, ki bi bil dovolj vztrajen, vse do ustavnega sodišča, bi gotovo zmagal, saj je v ustavi zajamčena pravica do svobodne izbire.«
»Vem pa, da obstaja precej mahinacij … Starši včasih celo otrokov naslov prepišejo k prijateljem ali sorodnikom zato, da ga vpišejo v tisto šolo, ki si je želijo, četudi je polna.«
»Ne predstavljam si, kakšen kaos bi bil, če bi šolske okoliše ukinili. Mislim, da je trenutno sistem dovolj ohlapen, da če nekdo na vsak način želi otroka vpisati drugam, lahko to tudi stori.«
»Ko se ti otroci znajdejo v tujem okolju, ni samo jezik težava. Težava je tudi to, da menjajo prijatelje, da menjajo učitelje, da so nove knjige, novi učni pripomočki, novo okolje, celo novi napisi na trgovinah, ulicah.«
»Ključna stvar je, da čustveno pomagamo otrokom, da se počutijo sproščeno, da nam zaupajo, da vedo, da smo tukaj zaradi njih in da jim želimo pomagati, in potem čisto vse steče.«
»To je predstavljalo številne zaplete pri organizaciji in izvedbi pouka v posameznem šolskem letu. Po novem pravilnik dopušča ministru, da lahko določi, da je ta dan pouka prost dan brez nadomeščanja.«
»Na 144 osnovnih šolah bodo tudi v novem šolskem letu poskusno organizirali razširjen program nekoliko drugače kot doslej, saj bosta na teh šolah že drugo leto potekala poskus uvajanja tujega jezika v obveznem programu in preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli.«