»Vse osnovne šole, ki izvajajo izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom, imajo določen tretji predmet naravoslovje.«
»Cilj MOL-a je, da poleg Centra Janeza Levca, ki je specializirana šola za otroke s posebnimi potrebami, posamezne programe izvajajo tudi redne osnovne šole.«
»Predvsem tudi drugi učenci pridobijo tovarištvo in solidarnost.«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Dobro, da se bodo lahko otroci s posebnimi potrebami in nižjim izobrazbenim standardom šolali v bližini svojega doma.«
»Namreč, ko bo voda enkrat zastrupljena, to ne bo več problem občine, ampak vlade in celotnega javnega zdravstva.«
»Tako ne gre več naprej.«
»S šolskim letom 2023/24 delujemo v stavbi, ki je last ministrstva za vzgojo in izobraževanje; to nam je odstopilo 1633 m2 prostorov, ki smo jih nujno potrebovali.«
»Sistem se zlomi, če ga preobremeniš, že letos smo na meji prožnosti.«
»Število novincev se iz leta v leto povečuje, pred desetimi leti smo jih imeli 13, letos kar 37.«
»Zaradi težjih motenj in pridruženih diagnoz nekateri učenci potrebujejo tudi obravnavo fizioterapevta, delovnega terapevta in logopeda, ki spadajo pod zdravstveni kader.«
»Bodo naknadno potrebne tudi spremembe zakonov, ki urejajo delovanje srednjih šol.«
»Zagotovo bo to prej ali slej v zakonu, je pa tu potreben premislek o spremembah predmetnika.«
»To pomeni, da bodo morali učenci, ki se izobražujejo na domu, po novem opravljati izpite iz vseh predmetov posameznega razreda.«
»Prvi korak za odpravo revščine v osnovnih šolah lahko DZ stori že v sredo.«
»Revščina je v šolskih prostorih še kako prisotna.«
»V zadnjem času dnevno prejemamo več kot petdeset prošenj za vključenost v program Botrstva.«
»Vlada je našla denar za rekordni proračun za orožje. Vlada je našla denar za podvojitev sredstev za politične stranke. Prepričani smo, da ga bo našla tudi za otroke.«
»Mislimo, da so ure angleščine pogrešljive in da bi se jih moralo nadomestiti z recimo urami branja.«
»Več pozornosti moramo nameniti osnovam: branju, pisanju, matematiki.«
»Bi se osredinjenje na znanje nemščine namesto angleščine po njegovem mnenju zdelo pametna odločitev v šolah, kjer je od 70 do 90 odstotkov učencev priseljencev, ki 'imajo komajda zadovoljivo znanje nemščine'.«
»Samo en cent razlike v dohodku staršev pomeni razliko med stoodstotno subvencijo in polnim plačilom, čeprav vsi vemo, da je materialni položaj družine tik pod in tik nad pragom tveganja revščine praktično identičen.«
»Predlog, ki predvideva tudi, da zagotavljanje kosil ne bi bilo več tržna dejavnost in da bi zanje povsod poskrbele šole same, podpirajo tudi v Zvezi prijateljev mladine Moste Polje, kot pravi Nina Zidar Klemenčič, pa bi morali še prej 'dvigniti vsaj cenzus upravičenosti do subvencije do brezplačnega kosila, in sicer, da bi bili do subvencije upravičeni tudi otroci, katerih družine so uvrščene v peti in šesti dohodkovni razred.'«
»Tudi če bi bil denar ta hip na voljo, vemo, da je vseeno tu čas. Imamo določene zidarje, potem tiste, ki opremljajo kuhinje in tako naprej. To se ne da naenkrat narediti.«
»Saj moramo vedeti, da bodo kandidati, ki se zdaj vpisujejo na fakultete, usposobljeni za delo čez pet let. Mi pa učiteljev ne potrebujemo jutri, ampak smo jih že včeraj.«
»Zagotovo ga še en mesec ne bo, tega ne ve ne on ne mi. Do zdaj smo objavili tri razpise za nadomeščanje. Na prvi razpis se ni javil nihče, na drugi razpis se je javila ena gospa z neustrezno izobrazbo, ki pa po pogovoru zaposlitve ni sprejela.«
»Tu smo našli rešitev, sicer začasno, to je delo študentke, ki pa ne ustreza sklepu, ki ga je sprejelo ministrstvo, da mora biti študent druge stopnje bolonjskega študija in da mora biti naziv, ki ga mora pridobiti, magister profesor.«
»To kaže in potrjuje, da se ravno v šoli lahko vsak dovolj giblje in da je ta prostor ključen pri zagotavljanju dovolj gibanja za otroke in mladino.«
»Če ima šola več podružnic, lahko odda več vlog za vsako podružnico posebej.«
»Končni cilj mora biti odprava družbene paradigme, da šport predstavlja težavo in da večje število ur športne vzgoje predstavlja večjo obremenitev za naše otroke. Prav nasprotno, šport je rešitev in v šolskem sistemu predstavlja razbremenitev.«