»Če v prihodnjem šolskem letu to ne bo udejanjeno, bomo zelo razočarani.«
»Predvsem pa želimo mogoče razbijati te mite, da v prisotnosti bolečine ne smeš telovaditi. Lahko, ampak jo je treba prilagoditi in poiskati pravo pot.«
»V skupini je vse lažje.«
»Lažje se gibljem, manjši je pritisk na sklepe, gležnje, kolena in hrbtenico. Vse je lažje.«
»Iskreno upamo, da bo čim več staršev prijavilo otroke, nam tako izkazalo zaupanje ter pokazalo, da verjamejo v nas in v to, da se bodo veliko naučili o svoji domovini, jeziku in kulturi.«
»Prej se bodo za te predmete odločili tisti, ki so komaj prišli, tisti, ki so že nekaj časa ali so rojeni tukaj, pa težje – ker menijo, da oni že znajo ta jezik zadosti, da se sporazumevajo in ne vidijo potrebe po tem, da bi se morali še dodatno učiti učiti lastnega jezika.«
»Stroka je dokazala, da se otrok, ki pravilno govori materni jezik, lažje nauči katerega koli tujega jezika. Če poznaš sklone v bosanščini, se jih boš hitro naučil tudi v slovenščini. Če pa ne veš nič o njih v materinščini, v kateri razmišljaš in izražaš čustva, bo težko tudi v slovenščini.«
»Vsak začetek je težak, in kot je bilo v primeru srbskega jezika, ko smo začeli z uvajanjem srbskega jezika, je nekaj meseca trajalo, da so starši izvedeli, da sploh imajo to možnost.«
»Že tretje šolsko leto izvajamo dopolnilni pouk iz srbskega jezika, rezultati so dobri. Učencev je tam med 15 in 20, pričakujemo, da jih bo toliko tudi za bosanski jezik, da se bodo prijavili in hodili.«
»To sta Zakon o osnovni šoli, v katerem vpeljujemo šolsko kosilo kot pravico za vse in Zakon o šolski prehrani, v katerem to pravico urejamo.«
»Ker se nam zdi pomembno, da zasledujemo cilj brezplačne osnovne šole in modelu nadomestka za prehrano pri redno zaposlenih – ta pripadajo vsem, ne glede na višino plače.«
»Veliko ljudi je pisalo, kako so še bolj potisnjeni v revščino.«
»Kot otrok ne razumeš, zakaj si drugačen, ne razumeš, zakaj imajo nekateri otroci stvari, ki jih tebi starši ne morejo nuditi.«
»Upamo, da bomo podpise začeli zbirati že septembra.«
»Begunci iz Ukrajine, ki v Sloveniji zaprosijo za začasno zaščito, imajo med drugim pravico do nastanitve, denarne pomoči, vključevanja na trg dela in v vse izobraževalne procese.«
»Sam potek vključevanja otrok v proces učenja je še vedno prepuščen šolam. A glede na izkušnje s preteklimi begunskimi vali iz preteklosti, smo zdaj bolje opremljeni.«
»Samo z ozaveščanjem in informiranjem državljanov Ukrajine lahko to preprečimo.«
»V preteklosti so bila zaznana kazniva dejanja trgovine z ljudmi in zlorabe prostitucije, v katerih so bile državljanke Ukrajine izkoriščane zaradi prostitucije, zlorabe prostitucije in spolnih zlorab.«
»Želimo si, da bi bili ukrepi, ko so sprejeti, dovolj vestno, pravno premišljeni.«
»Vlada dela protizakonito in neustavno.«
»Na to smo jih neštetokrat opozorili, reagirali pa niso.«
»Odločitve vlade so 'nasilne', nestrokovne, nekatere se tudi poznajo na zdravju ljudi.«
»Glede na to, da bodo imeli učenci in dijaki samoteste doma, je seveda optimalno na pet dni, vendar verjetno zaradi same transparentnosti in enakega pristopa, da bomo uvedli to na sedem dni – se pravi vsak ponedeljek pred šolo. Nobena stvar ni obvezna, je pa priporočena.«
»Odločeni smo, da samotestiranje v srednjih in osnovnih šolah začnemo letos, da bomo pripravljeni na morebitno poslabšanje situacije jeseni. Ne bi radi postavljali sistema takrat, ko nam v grlo teče voda, temveč bi radi postavili sistem, ki bo omogočal odprte šole, ko se epidemija umirja in lahko to naredimo na kontroliran in varen način.«
»Vesel bom, če bodo 11. aprila take številke o okužbah, kot so bile danes.«
»Ukrepi so toliko eksaktni, da predvidevamo, da bomo omejili epidemijo.«
»Dnevnik Ane Frank je odlično literarno besedilo, ki s perspektive otroka predstavlja drugo svetovno vojno, v ospredju niso le Judi, ampak ljudje, ki imajo empatijo in si medsebojno pomagajo.«
»Besedila izbiram glede na strukturo razreda, pozorna sem na motivacijo učencev. Izbiram jih tudi glede na aktualno stanje v svetu in pri nas, ne pa le glede na to, kaj lahko najdem v učnem načrtu.«
»Mislim, da imamo profesorji slovenščine toliko strokovnega znanja in avtonomije, da lahko sami izbiramo nekatera besedila, ki jih vključimo v obravnavo. Učiteljem je treba pri tem zaupati, to daje našemu poučevanju neko svežino.«
»To, da otroci ne nosijo domov zvezkov in da učitelji ne obveščajo staršev, kaj so pri pouku počeli, se mi zdi nesprejemljivo. Ne moremo starši ne vedeti, kaj se učijo in kje bi morda potrebovali pomoč.«