»Gre za veliko umetniško izgubo za Met in za opero. Ana je ena največjih pevk v zgodovini Meta, ampak ko Putin pobija nedolžne žrtve v Ukrajini, ne moremo naprej.«
»Ta prispodoba nas vrne v otroštvo ali k drugi prijetni izkušnji in v povezavi z idejo, ki sem jo našel v Donizettijevem glasbenem delu, si to lahko privoščimo. Mislim, da je tudi skladatelj imel v mislih nekaj takega. To je opera za občinstvo.«
»Šestminutni aplavz zanj, da je milanska smetana – med katero so sedeli tudi nekdanji in zdajšnji ministri ter celo kakšen bivši premier – skoraj pozabila na začetek Verdijevega Macbetha.«
»Poznavalci so poudarili še dirigentsko vodstvo milanskega domačina Riccarda Chaillyja, precej manj zadovoljstva pa so izrazili ob modernih odrskih posegih in distipični viziji režiserja Davida Livermoreja.«
»Kot je poudaril že sam Verdi, z Aido ni želel ustvariti praznega spektakla, ki bi človečnost poteptal z nasilnim razkazovanjem razkošja in moči, ampak prikazati avtentične človeške situacije – nesporazume, medosebne konflikte in naposled kruto usodo...«
»Prej kot recikliranje standardnih klišejev, ki po navadi 'preganjajo' sleherno novo produkcijo Verdijeve Aide, zanima raziskovanje takratnega življenja, ki nam kljub vsem razpoložljivim zgodovinskim virom ostaja še vedno velik misterij«
»Osnovni moto je življenje onkraj smrti, to je ekipa tudi povzela iz libreta, in te deklice, ki trpijo v bolnišnici, v instituciji, v kateri sem tudi sam delal pred 30 leti, si želijo boljšega življenja, ki ga na tem svetu ne morejo dobiti.«
»Bil je muzikalen, vsakemu glasbenemu delu je dodal svoj dalmatinski šarm in igrivost. Bil je vzor številnim umetnikom in vir brezmejne ustvarjalne energije, ki jo bo pogrešal tudi njegov umetniški ansambel ljubljanske Opere.«