»Študenti akademije slovite opere, s katerimi sem delal, so fantastični in so opravili veliko delo, ko so sledili mojim idejam, in po besedah režiserja hkrati uresničili tudi Puccinijeve cilje.«
»Eden večjih užitkov v mojem življenju je bil ta, da si lahko vzel odmor od ustvarjanja filma za filmom in s tem pridobil čas za postavitev opere v tej ikonični operni hiši.«
»Ker sta beseda in človeški govor medija, za katera imamo razvito neverjetno visoko senzibilnost odtenkov sporočanja na vseh možnih ravneh, sem se kljub bogatim naravnim zvokom Kuronske sipine odločila glasbeno gradivo tkati pretežno iz človeškega govora; avtohtonih izjav, dokumentarne pripovedi, umetniških povzetkov in glasbenih interpretacij.«
»Glede vprašanja atonalnosti in torej njenega tukajšnjega sobivanja s tonalnostjo ter pogleda na izkušnjo bivanja v sodobnem svetu, lahko rečem, da ta pogled seveda ne more biti enoznačen ali harmoničen.«
»Z metodo povezovanja izbranih čustvenih stanj z arhetipskimi ljubezenskimi motivi iz književnosti, filozofskih del in iz vsakodnevnega življenja novonastalo operno delo sledi Barthesovemu principu, a se od njega tudi oddaljuje v svet samostojne umetniške stvaritve.«
»Sem strasten bralec in ob pisanju sem resnično užival. Prav tako sem vesel, da sem ustvaril že večino glasbe za opero, ki jo je treba še zloščiti za izdajo in uprizoritev. Izjemno je razburljivo.«