»Ta ima namreč navidezno avtoriteto za ocenjevanje in opredeljevanje prvega, saj ima podporo v avtoriteti izobrazbe in v zgodovini neravnovesja moči, kot posledice politike in ekonomije.«
»Baba razpira temo o tej epistemični premoči zahodnega opazovalca nad balkansko 'edinstveno nasilno in s častjo obsedeno' kulturo, ki jo mediji, antropološki viri, potopisni dnevniki in popularna kultura pogosto senzacionalizirajo, ter ponuja kritiko načinov upodabljanja Balkana, ki se pogosto zdijo le še en primer ponotranjenega kolonializma.«
»Vsake predstave se lotevam z najglobljim spoštovanjem in hvaležna sem, da jo lahko danes ponovno interpretiram ob najožji podpori celotnega ansambla, orkestra, zbora, kolegov solistov in dirigenta.«
»Njegova dela združujejo estetiko in tehnologijo elektronike s klasično orkestracijo – v individualnem glasbenem jeziku, ki je vedno čuten.«
»v mojstrskem vrtincu barvitih epizod z drzno profilirano instrumentacijo šestnajstih glasbenikov in štirih solistov prikliče dobo elegance, duhovitosti, dekadence in jazza, ob tem pa opiše usodo neusmiljeno izpostavljene aristokratke v divji vožnji od zvezd do propada«
»opomin, da velika dramatična tragedija obstaja tudi v današnjem času ter jo veliki skladatelj v svojem delu lahko izpostavi in ponazori. Nadvse vredno jo je dodati k železnemu repertoarju sodobne opere«
»Naj bom popolnoma jasna: uporaba potemnjenega obraza v kakršnih koli okoliščinah, umetniških ali drugih, je globoko zgrešena praksa, ki temelji na arhaičnih gledaliških tradicijah, ki nimajo mesta v sodobni družbi. To je žaljivo, ponižujoče in naravnost rasistično.«