»Čudovita kinematografija, scenografija in lokacije prispevajo k izjemno realističnemu občutku serije, kar je edino prav, saj temelji na resničnih dogodkih in resničnih likih – pogumnih ženskah, ki so se uprle desetletjem zatiranja in mizoginiji ter pomagale uničiti kalabrijsko mafijo.«
»Kratek v tem primeru ni sinonim za hiter: slike in risbe se pojavljajo in izginjajo v počasnem nihanju, ki mu ritem narekuje tiho življenje brez besed. Besedni komentarji bi bili odvečni, saj podobe in glasba povedo vse.«
»Sliši se pretenciozno, a gre za zelo elementarni poskus razumeti, kako delujejo naša družba, naša življenja, sistemi našega vsakdana, kot so zdravstvo, družina, religija, kako mislimo našo zgodovino, kulturo, hrano. In kako gledamo nase v stiku s tujci.«
»Ko sem razmišljal o ponudbi, da knjigo napišem, sem hotel čim bolj zlesti v čevlje tujca, na svojo domovino in vsakdanjo okolico pogledati skozi očala nekoga, ki mu ni nič, prav nič samoumevno. Zato sem se odločil knjigo napisati v nemščini. Ne predstavljate si, kako tako početje človeku odpre oči in spremeni pogled na najbolj samoumevne reči.«
»MRI je potrpežljivo zgrajena in režijsko vrhunsko izpeljana drama, ki osupne z dolgimi, natančno orkestriranimi sekvencami protimigracijskih protestov; tako avtentičnih prizorov ne bi bila sposobna zabeležiti marsikatera dokumentaristova kamera.«
»Živimo v demokratični državi, tudi Prešernov odbor ima različna mnenja, tudi tako je prav in tako mora biti, konec koncev so odgovorni za najpomembnejše nagrade na področju kulture, morajo izbirati med resno raznovrstnim in izvrstnim kulturnoumetniškim delovanjem umetnikov in umetnic, tako da se mi zdi to povsem normalno.«
»Nagrado je zavrnila iz osebnega prepričanja. Po triindvajsetih letih dejstva govorijo sama zase, Svetlani Makarovič pa nagrada pripada, in prav je, da jo prejme na državni proslavi kot vsi nagrajenci in nagrajenke doslej.«
»Takšne obljube ji na ministrstvu za kulturo nismo dali, niti ji je ne bi mogli dati, saj je podeljevanje Prešernovih nagrad v pristojnosti Upravnega odbora Prešernovega sklada«
»To nagrado bi mi radi izročili čim bolj neopazno, na skrivaj, v neki Vili Podrožnik. Rekla sem ne. Predlagala sem, da pridem na oder in povem eno lirično pesem in odidem. To je vse. Če je to njim prav ali ne, pa ni moj problem. Tam bom. Na oder bom prišla ob koncu proslave, ko bodo že vse nagrade podeljene, magari po vseh štirih. Povedala bom to pesem in odšla. To je vse.«