»Veseli nas, da smo med številnimi prijavami izbrali štiri finaliste nagrade skupine OHO, ki v svojih delih izkazujejo izrazito različne interese in tendence, s tem pa kažejo na dejstvo, da je sodobna umetniška scena v slovenskem kulturnem prostoru zelo bogata in raznolika.«
»Njeno kiparsko ustvarjanje je odprta, primarna oblika, tista najbolj arhaična kiparska pripoved, tista materialna in oblikovna bitnost, ko se vse skupaj začne in počasi postaja oblika, počasi postaja podoba, z vidno avtoričino gesto, ki izhodiščno podobo v različnih materialih sprejme kot raztegljiv element, v katerega se skozi različne ravni opazovanja in postopnega odkrivanja pomenskih in vsebinskih informacij umešča določena kiparska pripoved in izpoved.«
»Nagrajenka dokazuje, da je za kiparstvo zanimiva vsaka forma in vsaka možnost predstavitve v odprtem in zaprtem prostoru ter predvsem uporabnosti v javnem prostoru, predvsem takrat, ko je kiparsko delo ustvarjeno z veliko mero estetike, močne ustvarjalnosti in kiparske energije ter osebnega navdušenja.«
»V industriji je pomembna zanesljivost, ponovljivost in integracija v proizvodne procese. Ne glede na to, kako dobra je tehnologija, je vredna manj, če ni mogoče razširiti njene uporabe. Zato se ne osredotočamo le na zmogljivost, temveč tudi na zanesljivost in integracijo v proizvodnjo.«
»Da sta dve ločeni žiriji v Navadni hruški prepoznali film, ki se jim ga je med temi izbranimi filmi zdelo vredno še posebej izpostaviti, pa predstavlja več, kot bi lahko na hitro opisala z nekaj besedami.«
»Izrazila sta tudi veselje, da se je film z eno od nagrad uvrstil v izbor kandidatov za evropsko filmsko nagrado, saj bo tako del slovenske pokrajine, o katerem govori film, viden širom Evrope.«