»Želim si, da bi prvo potezo naredil premier Robert Golob, ki bi predstavnike ravnateljev, učiteljev in staršev povabil na pogovor, kjer bi mu ponudili pomoč pri reševanju ene najhujših dilem in kriz, v katero vstopa Slovenija.«
»Ko pacientu diagnosticiramo astmo, mu povemo slabo in dobro novico. Slaba je, da gre žal za kronično neozdravljivo pljučno bolezen in da bo vnetje stalno prisotno. Dobra novica pa, da lahko z zdravili, ki jih predpišemo glede na težo bolezni, astmo zelo dobro obvladujemo. Ob rednem in pravilnem jemanju predpisane terapije ima pacient normalno kakovost življenja in se lahko ukvarja z vsemi stvarmi, ki ga veselijo. Tudi nekateri profesionalni športniki imajo astmo, kot na primer David Beckham, saj dobro urejena astma ni nobena omejitev za šport, rekreacijo in potovanja.«
»Pacient z astmo ima lahko najboljši in najnovejši vdihovalnik, a če ne pozna bolezni in pravilne tehnike njegove uporabe, je vse zdravljenje zaman in je treba bolezen zdraviti bolj 'agresivno', kar ima lahko za posledico ogromno stranskih učinkov ali pa se bolezen celo usodno konča.«
»Vsa prizadevanja so na začetku temeljila na prostovoljskem delu mentorjev, prvih študentov in sodelavcev. Na teh prostovoljskih osnovah je zrasla današnja Univerza za tretje življenjsko obdobje.«
»Naše temeljno poslanstvo je izobraževanje starejših za osebnostni razvoj, njihovo vključenost v družbo, prav tako pa tudi spreminjanje pogleda na starost in staranje.«
»Poučevala sem dolgotrajno bolno učenko, učenko s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, ki je imela disleksijo, učenko z ADHD-jem ter učenko z motnjami v duševnem razvoju.«
»Morda učitelji pri otroku s posebnimi potrebami ne bodo doživeli tolikšnega aplavza na glasbenih tekmovanjih, doživeli pa bodo osebni, notranji aplavz ob srečnem, izpolnjenem otroku.«
»Mladostniki so sposobni razumeti različne poglede in oblikovati lastno mnenje, izobraževanje pa mora temeljiti na znanstvenih dognanjih, spoštovanju človekovih pravic in uveljavljanju dostojanstva vsakega posameznika.«
»V skladu s temi načeli je pomembno, da se izobraževanje mladih izvaja odgovorno, brez predsodkov in z namenom spodbujanja strpnosti in sobivanja.«
»Nujno je, da v sodelovanju odgovorno krepimo imunski sistem družbe in poskrbimo za slehernika, posebej tistega, ki sam tega ne zna ali ne zmore. Slovenija ima za to vse možnosti in resurse.«
»Ne samo Korejke, vsi mladi so se znašli pred izbiro ali kariera in družina. Življenje v Južni Koreji je postalo tako drago, da si mladi težko predstavljajo prihodnost.«