»Govorim v svojem in v imenu tisočih bivših dijakov SŠOF-a, kjer si desetletja učil in razdajal znanje o umetniški grafiki, ki je bila tvoja največja ljubezen, mojstrstvo in poslanstvo.«
»Odhajaš na svoje zadnje potovanje v 'Večno Svetlobo' ki si ji bil zavezan v svojih magičnih grafikah in slikah v odnosu črnine in svetlobe, večnega vprašanja življenja in smrti.«
»Po mnogih poskusih, ki smo jim priča na tokratni razstavi, je odtisnila več črtkano okroglih kompozicij različnih barv na velika, ravno tako raznobarvna platna. Eno od njih so zase izbrali naročniki, preostala pa so del procesa in njegovi cilji, oboje in nekaj vmes. So okna v to, kar je našlo svoje mesto. Kar je v umetničinem procesu nastajalo drugače, določeno z drugimi parametri in pospremljeno z več plastmi okoliščin in dejstev, pomislekov, premislekov in spet - poskusov.«
»Na razstavi bodo skušali preseči pogosto umetno postavljeno mejo med umetniško grafiko in grafičnim oblikovanjem pa tudi razrahljati ločnico med 'mainstream' umetnostjo in alternativno produkcijo.«
»Naša grafična produkcija je res nekaj posebnega in poleg Mednarodnega grafičnega likovnega centra v Ljubljani kot specializirane institucije za grafiko res velika redkost v Sloveniji.«
»Spominjajo na zajete podobe vode in forme, ki jih lahko najdemo v naravi. Organske oblike so mehke, pretočne in valujoče. Kljub svoji mehkobi na vsake toliko iz grafičnih listov zazeva praznina, ki nas opominja na minljivost.«
»Beseda v nekaterih vzhodnih kulturah pomeni neposnemljivo rjo, čar starosti oziroma patino časa. Saba kot element lepote v japonski kulturi uteleša vez med umetnostjo in naravo. Je preperel kamen, razcefranost, ki priča o mnogih rokah, ki so se dotikale slike na njenem robu. Je očarljiva spremljevalka, ki je ni mogoče posnemati in jo s seboj prinese čas.«
»Na meji mockumentarca, spekulativne fikcije in umetnosti performansa No Blade of Grass z izraznimi sredstvi dizajna (ne le) videoiger raziskuje potencial skupnega delovanja v prostoru, da bi s tem zanetil kolektivno domišljijo, ki bi lahko privedla tudi do resničnih družbenih sprememb.«
»Vrača iz prihodnosti, da bi pokazala na transformativne vektorje, da bi sestavila lesketajoče se delce drugih mogočih svetov, ki že vznikajo med nami, in vžgala iskro za predstavljanje in izgradnjo alternativnih sedanjosti.«