»Pot, ki jo ubira Gerda, ni le zunanje iskanje izgubljenega prijatelja, temveč tudi notranje potovanje k lastni celovitosti: k zorenju duše, ki se uči prepoznati in uravnotežiti moško in žensko načelo našega bivanja.«
»Čeprav se večina mladih ustvarjalcev, s katerimi sodelujemo v tej sezoni, s Cankarjem pri svojem delu srečuje prvič, je hitro postalo jasno, da njegove teme močno nagovarjajo tudi (naj)mlajšo generacijo umetnikov.«
»Po burni, razburljivi in uspešni minuli sezoni, ko smo organizirali bogat 55. Teden slovenske drame, začeli izvajati evropski projekt Dramatika manjših evropskih jezikov, s predstavami gostovali po Sloveniji in na mednarodnih festivalih ter prejeli številna priznanja in nagrade, motivirani in s svežo energijo vstopamo v novo sezono.«
»Protagonist besedila je bolno anoreksično žensko telo. Govori o okolju, v katerem ženske odraščajo in bivajo ter je slepo za perspektive žensk in je pogosto do njih sovražno, nevarno ter nasilno.«
»v sodobnem času pogosto vzbujata pomisleke zaradi stereotipnih, zastarelih ali komercializiranih reprezentacij«
»za vsakim gibom, premikom v prostoru ali izgovorjeno besedo mogoče slutiti neulovljiv in kompleksen sentiment prepletenosti obžalovanja, ljubezni in lepote, ki napolnjuje žalovanje oziroma minevanje, morda navsezadnje sentiment tega, kar ostane«
»V delu Tvegani premiki/Precarious Moves pokaže, da ima v sebi zelo posebnega in ekskluzivnega 'koreografa', morda enega najzahtevnejših doslej; cerebralno paralizo«
»Zmaj 'ma mlade je vedno bil in ostaja veliko več kot le festival večernih koncertov in predstav, zato je vredno preveriti, kaj se skriva tudi za tistimi naslovi, ki nas morda ne pokličejo na prvi pogled.«
»Menim, da je poleg osnovnega poslanstva razvoja lutkovne umetnosti in uvajanja najmlajšega občinstva v svet (uprizoritvene) umetnosti treba ohranjati odprt prostor misli, svobodnega dialoga, kritične obravnave ter motrenja notranjih in zunanjih svetov.«
»Koncepte, ki svojo izrazno moč iščejo v raziskovanju lutkovnega žanra in skozenj odpirajo doživljajsko raznolikost, preizkušajo izzivalne poetike in estetike ter vnašajo drzno nepredvidljivost različnih formatov in senzibilno krepijo kakovost javnega diskurza.«
»Prepričana sem, da se moja vizija sklada z njihovim programskim razumevanjem gledališča kot odprtega, dostopnega in drznega prostora ustvarjalnosti.«
»Lutkovno gledališče Maribor mu dolguje velikansko zahvalo, saj je na začetku sedemdesetih let pripravil strokovne podlage za profesionalizacijo lutkovnega gledališča.«