15. junij 2025
15. junij 2025
15. junij 2025
»V mojih prvih igrah, na primer v Plešasti pevki, je čisto preprosto šlo za začudenje, ki sem ga občutil ob pogledu na naš svet in ljudi, ki govorijo, ne da bi kaj povedali, in katerih pogovorov nisem razumel.«
Ionesco razmišlja o svojem pisanju in občutkih ob gledanju sveta.
15. junij 2025
15. junij 2025
15. junij 2025
14. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
11. junij 2025
10. junij 2025
10. junij 2025
10. junij 2025
»Počaščen in presenečen sem. Imel sem občutek, da tega dela nihče ne opazi, a kot kaže, se sliši tudi glasba v gledališču. Glasba je močno orožje in orodje. Z njo lahko narediš velike stvari ali pa jih 'zašuštraš'. Z leti sem upočasnil tempo, ki ga uporabljam v gledališki glasbi.«
Mirko Vuksanović je komentiral prejem nagrade tantadruj za življenjsko delo.
7. junij 2025
7. junij 2025
7. junij 2025
7. junij 2025
»Glavna specifika SMG-ja je vsebina. Teme, s katerimi se ukvarja, so družbeno angažirane in pomembne za prebivalstvo, saj s pomočjo kritičnega očesa nastavlja neprijetno ogledalo družbi, v kateri živimo.«
Marko Bratuš je opisal, kakšno vlogo ima SMG v slovenskem gledališkem prostoru.
7. junij 2025
7. junij 2025
7. junij 2025