»Skozi njihove konfliktno-humorne izpovedi igra poudarja subjektivnost spomina in način, kako naši osebni predsodki in čustva oblikujejo naše razumevanje sveta okoli nas.«
»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«
»Ob tem pozabljamo, da je kriza izredni čas, čas, ko na videz nemogoče ideje postanejo mogoče. Toda katere ideje? Tiste, ki bi ljudem omogočile večjo varnost, zdravje in blaginjo, ali one, namenjene nadaljnjemu bogatenju že tako nepredstavljivo bogatih?«
»V Krizah se je Žiga Divjak z ekipo posvetil tem vprašanjem, ob čemer posebno pozornost namenja človekovi zmožnosti za sodelovanje in potrebi, da svet narave znova odkrijemo ne le kot vir, temveč kot enakovrednega partnerja.«
»Njene stvaritve se poleg ustvarjanja koreografij in oblikovanja odrskega giba za opere, drame, koncertne dogodke in baletne večere tako v žanrskem kot slogovnem smislu raztezajo od večkrat nagrajenih celovečernih baletov pa vse do sodobnih enodejank in koreografskih miniatur.«
»Junakinje zaznamuje kontekst vojne, kontekst mitov, v katerih so označene predvsem kot spremljevalke ali postaja na poti svojih ljubimcev, celo mitov, ki so v današnjem svetu že skoraj pozabljeni.«
»Čeprav zgodba o zlobni vili zveni kruto, bodo pravljice vedno popularne v vsakodnevnih življenjih naših najmlajših. Te vzbujajo domišljijo in vplivajo na razmišljanje ter učijo o dobrih in zlobnih namenih ljudi.«
»Emblem obdobja, v katerem je v športu prevladovala športna kultura kot del moralnega gradnika, osebne vrline in poslednji ostanek nekdanje antične paradigme o identiteti duha in telesa.«
»Vse predstave gledališča Matita se dotikajo perečih družbenih tem in jih predstavljajo na animiran in živ ritmičen način, ki vključuje tudi veliko improvizacije.«
»Njihova večplastnost omogoča, da so razumljive tako za odraslo kot tudi otroško publiko ter različne jezikovne in kulturne platforme.«
»Gojko, Rifle in Lado si zadajo lahko nalogo: rešiti vse svoje in svetovne probleme – če se da, kar po spletu. Težava je seveda v tem, da imajo preveč dobrih idej in premalo samokritike.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju