»Položaj spremljamo tako na makroravneh, torej na ravni naših ključnih trgov, kot na mikroravni, torej na ravni ključnih kupcev slovenske avtomobilske industrije.«
»Paradoksalno, najbolj prizadeta so tista slovenska podjetja, ki so stavila na zeleni prehod, se pravi na električne avtomobile. Imam podatke za kar resna velika podjetja, da marsikje v letnem načrtu zaostajajo tam nekje za 70 odstotkov, ne za 30.«
»Tudi del te industrije se bo iz Slovenije zelo verjetno selil južneje, bodisi v Bosno bodisi v Srbijo, kjer so nekoliko nižji stroški dela. So nekako cenovno bolj konkurenčni. V Sloveniji bo lahko verjetno ostalo samo tisto, kar bo vezano nekoliko bolj na dizajn, na storitev, mogoče na hitrost.«
»Za Kitajce ima Maroko nekaj prednosti pred ostalimi državami. Ne le, da ima dobro geografsko lego, ampak ima tudi stabilno gospodarsko, družbeno in politično okolje s kvalificirano in cenovno ugodno delovno silo.«
»Gospodarska situacija v Evropi ni enostavna. Tradicionalna zavezništva, tudi med Slovenijo in Nemčijo na gospodarskem področju, niso več samoumevna. Mislim, da moramo reinvestirati tudi v tradicionalne partnerje, kot je Nemčija. S to konferenco delamo prav to. Želimo poudariti odličnost slovenskega gospodarstva, znanja in novih tehnologij.«
»Najpozneje do konca junija moramo skleniti novo kolektivno pogodbo, saj slovenska zakonodaja nalaga delodajalcem, da če zaposlene zastopa reprezentativni sindikat, delodajalec ne more enostransko brez soglasja posegati v višino plač zaposlenih. A za zdaj na predlagani dnevni red sestanka od Magne še ni odziva.«
»Da v avtomobilski industriji vlada kriza, je pred časom v intervjuju potrdil tudi prvi mož Magne Steyr Roland Prettner, ki je dejal, da bodo 'naslednja tri leta v Gradcu zelo težka'.«