»Vendar postopki nikoli niso dovolj dobri. Treba je biti samokritičen in vedno znova izboljševati obstoječe postopke.«
»Posledice so travmatične, stresne. Ona je prestrašena. Ni več mirna, tako, kot je bila prej.«
»Pogrnil sem pri kontroli otroka.«
»V Celju je stanje tako, da je veliko dogodkov prikritih.«
»Ne, ni bilo to od prej. Nekaj se je dogajalo zaradi neke slike, ampak ta slika se je že prej vrtela po internetu.«
»Razgovor ni potekal v smislu raziskovanju okoliščin dogodka in ugotavljanju krivde.«
»Otroci ne znajo več skomunicirati.«
»Vidim na TikToku v komentarjih kakšni osebi, ki objavi kak video, da ji pišejo grde stvari.«
»Ne želimo se vezati na konkretne tragične primere v Srbiji, pač pa bomo šli bolj na splošno v smeri iskanja prave komunikacije ter spoštovanja drug drugega.«
»To je nemogoče in s tem si ne moremo nič pomagati.«
»Nasploh se je treba z otroki veliko pogovarjati, saj potrebujejo več časa, da se odprejo.«
»Pri tem se nam zdi pomembno, da je takšen pogovor strukturirano voden, da učitelj med njim pri otrocih ne vzbuja strahu ali dela drame, ampak obrazloži, kaj se je zgodilo, kako lahko učenci prepoznajo morebitne stiske sošolca, komu to povedati in podobno.«
»Če na tem področju ne bomo nič spremenili, se nam lahko zgodi, da se bomo čez 10 let pogovarjali o zasvojenosti s telefoni in družbenimi omrežji kot resni težavi družbe, podobno kot smo se pred 50 leti začeli pogovarjati o zasvojenosti z nikotinom kot resni težavi.«
»Na njihovo pobudo smo se tudi dogovorili za to, da bi bila začasno v okolici šol zagotovljena povečana policijska navzočnost...«
»Jasno je, da so na slovenskih šolah vse oblike nasilja strogo prepovedane...«
»Naš skupni cilj je vsem učencem, dijakom, staršem in zaposlenim v vzgojno-izobraževalnih zavodih zagotavljati občutek varnosti...«
»Ne smemo začeti iskati potencialnih grešnih kozlov, ampak nasprotno – ustvariti moramo okolje, kjer se bodo ljudje počutili varne ter sprejete...«
»Zelo pogosto se v družbah sovraštvo žal usipa z vrha...«
»Mladi se spoprijemajo s številnimi pritiski in izzivi, to neposredno vpliva na stanje njihovega duševnega zdravja...«
»Moje temeljno sporočilo je, da je kakršno koli nasilje nesprejemljivo, naj bo fizično ali verbalno...«
»Seveda je treba za varnost vedno poskrbeti, ampak mislim, da to ne bo rešilo jedra težave. Predvsem pa sem prepričana, da v Sloveniji ni bilo takšnih dejanj, da bi bila povečana varnost potrebna, da bi bilo več policistov pred šolami. To ni dober signal, mislim, da je treba zadevo reševati drugje.«
»Dokler bo obstajala resnost groženj, toliko časa bo policija na neki način zagotavljala povečano prisotnost v okolici in hitrejšo odzivnost na morebitne grožnje.«
»Osebno mislim, da bi prišli v stanje, ko bi v šole postavljali detektorje kovin, varnostne službe in druge zelo vidne varnostne ukrepe, da smo bitko že izgubili.«
»Mi že tako ves čas sodelujemo z rajonskim policistom. Če je kar koli, ga pokličem ali pa se vnaprej informiram. Imamo stalno podporo in smo za to hvaležni. Če bo pa zdaj še to, bomo videli, ampak verjetno bo krajši čas.«
»Nikjer na svetu šole niso pripravljene na kar koli takšnega, ker tudi ne morejo biti.«
»Kaj pa bo storila policija, kako dolgo bomo imeli pred šolo policijo, pa težko odgovorim.«
»Mogoče so se nekateri starši odločili, da bodo otroka obdržali doma. Vendar pa sem preverila odsotnost otrok in lahko rečem, da je danes približno deset odstotkov otrok odsotnih.«
»Starši, ki ne poznajo uporabniških imen in gesel profilov, ki jih uporabljajo njihovi otroci, so neodgovorni od prvega do zadnjega.«
»Ne dovolimo, da bodo ostali neuslišani in osamljeni tako v šoli kot ob starših.«
»Naša položnica, če jo primerjamo z decembrsko, se je povečala za skoraj trikrat in pol.«