»V zdajšnjih časih otroci spadajo v skupino, kjer je tveganje zanje sorazmerno majhno... Menim, da so šole eno prvih okolij, kjer bi bilo pametno sprostiti ukrepe.«
»Kar se tiče mask, je ključno sporočilo, da maske ostajajo v zaprtih prostorih.«
»Verjamem, da bomo v naslednjih dneh, verjetno proti koncu počitnic, lahko razmišljali tudi o tem, ali so maske v prvi triadi in v šolah potrebne.«
»Zato je pri mladih potrebna previdnost, in ukrepi v šolah ne smejo biti prehitro spremenjeni.«
»Načeloma zdaj v šolo prihajajo tudi tisti otroci, ki prej niso hodili zaradi samotestiranja.«
»Če bi mene vprašali, bi rekel maske dol, pa se dajte samotestirat trikrat na teden, da pošljemo vseeno tistega domov, ki kaže znake okuženosti.«
»Samotestiranje po njenem mnenju ni bilo nekaj strašnega, zato odprave tega ukrepa ne čuti kot nekaj zelo pomembnega za šolo.«
»Zaščitne maske bomo na fakulteti uporabljali, dokler bo to predpisano oz. potrebno.«
»Študenti se že več kot leto dni redno držijo vseh navodil, jih spoštujejo in hodijo na predavanja.«
»Pozitivno ocenjujemo odločitev vlade, da vendarle sprostijo zaščitne ukrepe celoviteje, kot je bilo sprva napovedano.«
»Težko smo pričakovali to novico o ukinitvi večine ukrepov in jo pozdravljamo.«
»Sproščanje bi moralo zajemati tudi maske v razredih.«
»Seveda bomo ves čas spremljali epidemično stanje, in če bo potrebno, bomo kakšen ukrep tudi dodali ali znova uvedli.«
»Potem ko je vlada včeraj odpravila karantene in pogoj PCT za prehajanje državne meje, je danes sprejela stališče, da intenzivno nadaljuje s prilagajanjem ukrepov.«
»Proračun bo kril zgolj še testiranje s hitrimi antigenskimi testi za dejavnosti, kjer se le-to še naprej zahteva.«
»Seveda bomo ves čas spremljali epidemiološko situacijo in v kolikor bo potrebno, bomo kakšen ukrep tudi dodali ali ponovno uvedli. Sam močno upam, da to ne bo potrebno.«
»Gospodarstvo bo lahko le tako delovalo intenzivno in učinkovito, kot bodo zdravi zaposleni.«
»Smo ljudje, ki čutimo, da je treba stvari premakniti naprej. Ljudje, ki menimo, da je naše bojevanje z epidemijo popolnoma napačno in da z ukrepi delamo samo škodo.«
»Ker lahko na stanje v državi aktivno vplivamo izključno iz parlamenta, nas je prej omenjena ugotovitev prisilila v to, da smo se odločili, da mora v slovenskem prostoru nastati gibanje ali politična stranka, ki bo zagotovila normalno življenje brez nesmiselnih omejitev.«
»Kjer bo cilj družba, ki bo temeljila na dosežkih, preverljivih dejstvih, medsebojnem spoštovanju in zaupanju. Kjer bo družba usmerjena v človeka, svobodo, blaginjo, kjer bodo spoštovane človekove pravice, zakoni jasni in pravični, kjer bo spoštovana ustava.«
»Karanten je od spremembe protokola seveda manj, ampak problem je v tem, da se utapljamo v administraciji. Moramo spremljati in voditi evidence, kdo od učencev in učiteljev se mora dnevno testirati.«
»Ko se pri katerem od dijakov pojavijo jasni znaki okužbe, se ga nemudoma pošlje domov.«
»Na naši šoli sta trenutno dva oddelka, ki bosta po mojem jutri ali pojutrišnjem dosegla kvoto ene tretjine okuženih.«
»Smo kot v lekarni, ves čas nabavljamo hitre teste, ker jih otroci pozabljajo doma. Ukvarjamo se samo s covidom, ob tem je treba urejati vse možne druge zadeve.«
»Na trgu delovne sile je veliko pomanjkanje, ne samo učiteljev, ampak povsod. Kot da bi se norčevali iz nas, ponudijo zaposlovanja brez razpisov, medtem ko povsod govorijo, da je v Sloveniji pomanjkanje delovne sile.«
»Težave imajo kolektivi z visoko necepljenostjo učiteljev, ne pa toliko šole, ki imajo veliko okužb.«
»Tako se takoj umakne okuženo osebo iz pedagoškega procesa in se ohrani varno šolsko okolje.«
»To je vprašanje za milijon evrov.«
»Dijaki so se cepili, da bodo lahko v šolah in se družili.«
»Predlagali smo, da vzgojno-izobraževalni zavodi še naprej ravnajo skladno z navodili.«