»Fiksni del se je pocenil celo za polovico, medtem ko se je variabilni del trikratno podražil.«
»Posledice so seveda ogromne, saj posegajo v naše investicije v stavbo, tudi v vzdrževalna dela.«
»V osnovnih šolah, kjer so ustanoviteljice občine, je bil pristop drugačen.«
»Zdrava prehrana v šolah je točka, na kateri gradimo zdravje naroda za prihodnost.«
»Kombinacija obojega nam pove, da so na tem področju ogromni potenciali, ki jih najverjetneje lahko realiziramo že v prihodnjem šolskem letu.«
»Če bi šli v 'regionalizacijo priprave hrane', bi dosegli boljšo kakovost za vse učence, ne samo za nekatere.«
»Izdelali bomo modelni projekt, da naredimo izračun stroškov, pogledamo, kako je z ekološkim odtisom.«
»Ministra za obveščevalne dejavnosti in za notranje zadeve prosil, naj spremljata primere zastrupitev, ter jih označil za 'sovražnikovo zaroto za ustvarjanje strahu in obupa' med ljudmi.«
»Zarotniki, ki stojijo za zastrupitvami deklet, prizadevajo 'zapreti šole'.«
»Zgodovinski dokument, ki sodi v temeljno izobrazbo.«
»Izgubil se je občutek varnosti. Tožili so, da jih je strah in da si ne upajo ven, da so jezni in žalostni. Zato smo se odločili, da intervencijsko vstopimo v to šolo in opravimo delavnice najprej prepoznavanja in izražanja čustev. Sledi ponovno uravnavanje čustev, spet želimo vzpostaviti občutek varnosti.«
»Hitreje vzkipijo, niso strpni, niso pripravljeni poslušati nekoga drugega, zaznavamo tudi 'bullying' – ustrahovanje. Šole nas zelo pogosto pokličejo, in sicer zaradi nasilja, depresije, anksioznosti. Zelo veliko je otrok, ki ne želijo več v šolo, kar pomeni, da so vsi v stiski, tudi starši, kar pomeni, da moramo delati celostno, tudi s starši.«
»mladoletnik in tuj državljan na Češkem«
»Večina žrtev so otroci, saj se je potres zgodil ob enih popoldne, ko so bili še v šoli.«
»V osnovni šoli sem doživel, da so mi vrstniki obrnili hrbet, da se niso želeli družiti z mano in da sem bil deležen posmeha zaradi tega, ker nisem takšen kot drugi. Zdaj sem šel v prvi letnik srednje šole in upam, da bo tu drugače, upam, da bom imel veliko prijateljev, saj mi to ogromno pomeni.«
»Želimo si, da bi otrokom in mladim z redkimi boleznimi in posebnimi potrebami njihovi vrstniki, kot tudi odrasli, podali vso spodbudo in podporo ter da bi jih z vsem srcem prejeli v svoj krog prijateljstva.«
»Na voljo bo deset testov za vsakega učenca na mesec, še enkrat pozivam, testiramo se samo, to ni obdobno testiranje, ni obvezno testiranje, je prostovoljno, ko in če pride do simptomov ali smo bili v stiku.«
»Pripravili smo vse podlage, da se s ponedeljkom, 29. avgustom, v lekarnah začenjajo izdajati testi za samotestiranje učencev in dijakov.«
»Testiranje bo prostovoljno, potekalo bo v domačem okolju, ne iščemo asimptomatskih, se pravi, skladno z usmeritvami iščemo samo tiste, ki imajo znake covida-19.«
»Testi bodo na voljo učencem, dijakom in udeležencem izobraževanja odraslih od 29. avgusta dalje.«
»Zaščitili bomo najbolj ranljive skupine in o vseh morebitnih zaostritvah ob potencialnem poslabšanju situacije bomo pravočasno obveščali javnost.«
»Do pomladi bi se stanje vendarle moralo umiriti.«
»Smo pa pripravljeni tudi na bolj črne scenarije ob morebitni zaostritvi in posledičnem prehodu v fazo 2.«
»Večinoma gre sicer za zaplete po cepljenju s cepivom AstraZenece.«
»Skupna želja vseh nas pa je, da naj se vodstvo šol razbremeni tisočerih evidenc.«
»Na ministrstvu razmišljamo o tem, da bi že v jeseni dali razpise za dodatne prezračevalne sisteme in za UV-robote, kjer namestitev prezračevalnih sistemov ni mogoča v dovolj hitrem času.«
»Že to, da sodelujemo že od julija s stalno skupino NIJZ-ja vse od vrtcev do fakultet, nam poraja neko upanje, da se ne bo ponovilo, kar se je dogajalo – da bomo informirani prek medijev.«
»Vse to pa zato, da šole in vrtci ostajajo odprti, kar je naš glavni cilj.«
»Po dveh letih smo prišli na točko, kjer epidemijo covida vodi različna stroka, ki jo usmerja, in politika temu sledi.«
»Ko imaš obvezo, moreš imeti tudi nadzor. Maska skrb zase in skrb za druge.«