»Igralec je z jasnostjo in obvladovanim ustvarjalnim zanosom neprenehoma podpiral celotno uprizoritev, jo osmišljal ter občutno povzdigoval na še višjo raven.«
»Umetniki si vedno želijo v neznano, nemogoče. Plesalčeve želje so poleteti, se dvigniti k soncu.«
»Živi hkrati v preteklosti in v sedanjosti ter iz prve in iz druge črpa moč za obstoj.«
»Ukvarjamo se s temeljno odločitvijo v življenju, z eksperimentom, kaj se zgodi, če lahko daš življenje za nekoga drugega. To vprašanje se zdi na videz preprosto, seveda pa je, ko se zgodi, zelo mejno, zelo radikalno.«
»Vsakega od njih potegne v potovanje skozi zgodovino obče in individualne preteklosti, skozi nekakšno ozaveščeno reinkarnacijo bivanja v pričujočem prostoru iz časa preteklih tristo let.«
»Zame ta predstava pomeni korak naprej v razvoju našega gledališča.«
»Zdi se mi, da se bodo lahko otroci z nami počutili hkrati doma, v določenih trenutkih na potovanju in obenem tudi v brezmejnem vesolju, ki ga prežemata domišljija in srčnost.«
»Uprizoritev Zelda tako postane poskus, ki eksperimentira z možnostjo implementacije narave in zakonitosti videoiger v resnično, materialno življenje.«
»Vprašanje očetovstva ni v ospredju.«
»V njenih velikih skulpturah je vedno prisotna ideja univerzuma, iz tega pa se je rodila tudi ta produkcija. Imamo prazen prostor in razmišljamo v slogu Petra Brooka v smislu manj je več.«
»Zvezdico Zaspanko je v devetdesetih – še v prostorih na Rotovškem trgu – odlično zrežiral Edi Majaron. In bil je čas, da jo znova postavimo na oder.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju