»V njenih velikih skulpturah je vedno prisotna ideja univerzuma, iz tega pa se je rodila tudi ta produkcija. Imamo prazen prostor in razmišljamo v slogu Petra Brooka v smislu manj je več.«
»Seveda izhaja iz Nagasakija in japonskega sloga, a je istočasno več kot to. Kajti gre za konfrontacijo ideje o osebni svobodi in kulturni svobodi.«
»Uprizoritev je po režiserjevih besedah postavljena v univerzumu, ne na Japonsko.«
»Hudič ima veliko mero potrpljenja«
»To ni zgodba o tem, res je težko biti ženska v moškem svetu.«
»V tej večplastni interpretaciji zgodbe opera raziskuje vlogo ostarelega posameznika v družbi.«
»Ta prispodoba nas vrne v otroštvo ali k drugi prijetni izkušnji in v povezavi z idejo, ki sem jo našel v Donizettijevem glasbenem delu, si to lahko privoščimo. Mislim, da je tudi skladatelj imel v mislih nekaj takega. To je opera za občinstvo.«
»V tej operi nastopajo ljudje, ki iščejo ljubezen, a jo zgrešijo, jo izgubijo. Žal jim je, da so v določenem trenutku napačno reagirali. Ki naredijo hude napake. In tako naprej.«
»Glede vprašanja atonalnosti in torej njenega tukajšnjega sobivanja s tonalnostjo ter pogleda na izkušnjo bivanja v sodobnem svetu, lahko rečem, da ta pogled seveda ne more biti enoznačen ali harmoničen.«
»Je nekakšen ruski minister za kulturo. Drugi umetniki so v drugačnem položaju: prejemajo nagrade in priznanja, vendar to ne pomeni, da so podporniki vojne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju