»Če se je Ljubav ukvarjala s poskusom premika v sedanjosti, da bi se prihodnost sploh lahko zgodila, v Telesu postane jasno, da se premiki lahko dogajajo le v pokončni, gibki zasidranosti v telo, ki ni spoznano kot enostno, ampak nekakšna monada mnoštvenosti, prečijo ga zgodovine in možne prihodnosti, osebne, družinske, transgeneracijske, manjšinske, razredne. V pesnitvi se subjekt skozi telo odpre in da govoriti tem mnoštvenostim do roba izčrpanosti.«
»Možgani vseskozi napovedujejo, kaj se bo zgodilo. Zato imamo včasih težave s sedanjostjo, preveč se obremenjujemo s prihodnostjo, kar nas lahko vodi tudi v anksioznost.«
»Dobro je, da se lahko osredotočeno ukvarjaš s telesom, s tem, kar s telesom sporočaš, sočasno pa ohranjaš telesno kondicijo.«
»Prihodnost bo fantastična, moramo samo narediti ta premik v glavi.«
»150 utripov srca na minuto teži k osvoboditvi in potrebi po premiku, slavljenju telesa v gibanju ter poskusu vzpostavitve telesa skupnosti in skupnega utripa.«
»Tisto, kar vidi gledalec, je moja sedanjost, vendar moram jaz, da lahko on vidi to sedanjost, vedeti tudi preteklost in prihodnost, da te lahko zasanjam v to, kar hočem.«
»Ali je bila njena vsebina zgolj še dodaten razlog, da je bila pesnitev Der Rosendorn uničena, lahko 'res zgolj ugibamo'.«
»Dogajajo se veliki premiki, ki so zelo zanimivi. In v celoti jih bomo lahko videli šele čez 10 let, vendar to ne pomeni, da o njih ne bi smeli razpravljati. To je zelo zanimiv trenutek v filmu.«
»Prelestno, sklonjeno / dekle, ki stopa v pravljične prostore s sanjami o večni sreči …«
»To, kar ostaja, je torej oblak, prostor želje, fantazija, ki, četudi ni materialna, nosi v sebi težo in moč, da premika druga telesa.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju