»Če se je Ljubav ukvarjala s poskusom premika v sedanjosti, da bi se prihodnost sploh lahko zgodila, v Telesu postane jasno, da se premiki lahko dogajajo le v pokončni, gibki zasidranosti v telo, ki ni spoznano kot enostno, ampak nekakšna monada mnoštvenosti, prečijo ga zgodovine in možne prihodnosti, osebne, družinske, transgeneracijske, manjšinske, razredne. V pesnitvi se subjekt skozi telo odpre in da govoriti tem mnoštvenostim do roba izčrpanosti.«
»Možgani vseskozi napovedujejo, kaj se bo zgodilo. Zato imamo včasih težave s sedanjostjo, preveč se obremenjujemo s prihodnostjo, kar nas lahko vodi tudi v anksioznost.«
»Dobro je, da se lahko osredotočeno ukvarjaš s telesom, s tem, kar s telesom sporočaš, sočasno pa ohranjaš telesno kondicijo.«
»Prihodnost bo fantastična, moramo samo narediti ta premik v glavi.«
»Tisto, kar vidi gledalec, je moja sedanjost, vendar moram jaz, da lahko on vidi to sedanjost, vedeti tudi preteklost in prihodnost, da te lahko zasanjam v to, kar hočem.«
»Ali je bila njena vsebina zgolj še dodaten razlog, da je bila pesnitev Der Rosendorn uničena, lahko 'res zgolj ugibamo'.«
»Prelestno, sklonjeno / dekle, ki stopa v pravljične prostore s sanjami o večni sreči …«
»To, kar ostaja, je torej oblak, prostor želje, fantazija, ki, četudi ni materialna, nosi v sebi težo in moč, da premika druga telesa.«
»Dogajajo se veliki premiki, ki so zelo zanimivi. In v celoti jih bomo lahko videli šele čez 10 let, vendar to ne pomeni, da o njih ne bi smeli razpravljati. To je zelo zanimiv trenutek v filmu.«
»Globalni zmagovalci se skupaj poklanjajo preteklosti ter hkrati naseljujejo sedanjost in gledajo v prihodnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju