»Ples je trden, neomajen, z visoko stopnjo tehnične briljance, ki jo zahteva Ferreirova koreografija: kombinacija korakov ljudskih plesov, gimnastičnih vaj in avtorskega giba v prizemljenem jeziku, utemeljenem v avtorjevi viziji realnosti.«
»Zamajemo perspektivo: zavrnemo tradicionalno razmerje med plesom in koreografijo. Vprašanja vzniknejo: Če je koreografija vse in povsod, pod kakšnimi pogoji postane odsotna? Kako bomo obravnavali to spremembo?«
»'V tem procesu je ples vzporeden z učenjem, individualnim in kolektivnim, koreografija pa struktura, ki plesalke in plesalce podpira in izziva. Njegovih možnih branj je neskončno – čvrsto in fluidno/spremenljivo hkrati.'«
»Njen prispevek za formiranje preko plesa in koreografije pri mladih iz zahodne Afrike in razširjenost njenega dela, tako v domači deželi kot po svetu, jo postavljajo med avtonomne glasove, ki so najbolj vplivali na razvoj plesne umetnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju