»Dokler poslušamo in ustvarjamo glasbo ter negujemo pristno glasbeno komuniciranje, ohranjamo možnost, da zares živimo, saj je glasba vedno bila človeški način preživetja.«
»Glasba je odmev življenjske energije, spominov na minulo, manifestacija tega, kar bi sicer ostalo neizrečeno ali pretežko za prenašanje.«
»Namen njihovega projekta je občutke ob glasbi deliti naprej.«
»Prepovedano igranje odpira osupljive zvočne krajine, ki poslušalca popeljejo od subtilnih in nežnih melodij do ekstaze sodobnega flamenka, prepojenega z avantgardo.«
»Njen najnovejša predstava je Golpe de Tierra, ki je že nominirana za nagrado kritike uprizoritvenih umetnosti v kategoriji najboljše solo predstave.«
»Morda pa so nekateri kupili vinjeto samo za prehitevalni pas? Jaz ne vem, kje se ta kupi.«
»Ne vem.«
»To ni ravno vprašanje zame. Je bolj za Agencijo za varnost prometa, ker so oni najprej odgovorni za preventivo v Sloveniji.«
»O, jebenti, saj ne morem več nič. Noga me ni ubogala, roka me ni ubogala, potem sem se pa odločila: nič, pisala bom. In to delam, to mi še zmeraj laufa.«
»Da me obrne ponoči, ob pol dveh, ob pol petih, pa ob pol sedmih.«
»Moja mama je bila komunistka.«
»O, pa kako, uf, pa kako, bi ga marsikaj naučila, jaz imam veliko znanja o ljubezni, neverjetno veliko.«
»Počutimo se bolj povezane, lahko se poveča tudi identifikacija z narodom, državo, neko občutje ponosa.«
»Flamenko je kot neko kulturno izročilo iz roda v rod in v bistvu bolj pripada Romom.«
»Za nas, ki smo malo 'čudni', je tak dogodek en tak dom. Da sprostimo otroka v sebi, otroško radost.«
»Cosplay je beseda, ki združuje kostum in igro – kostumske igre. Gre za umetniško izražanje subkulture, ki se je začelo pred drugo svetovno vojno.«
»Ko daš kostum dol, si pač navaden smrtnik, ko si pa v kostumu, si pa jaaaa, greeeemooo!«
»K sodelovanju v ciklu Noches de Tablao sem jih povabila, ker sem želela, da je vsaj en dogodek v ciklu res namenjen slovenski ustvarjalnosti na področju sodobnega flamenka, sploh v tem združevalnem duhu.«
»Zanimajo me ustvarjalci, ki z njim eksperimentirajo, ki želijo poseči prek splošne predstave, kaj naj bi flamenko pomenil. Zanima me povezovanje plesa in glasbe.«
»Odločila sem se, da je čas za kolektivno združenje in da se s pomočjo, kolikor jo imamo, protestno zoperstavimo sistemu. In naredimo dogodek v lastni režiji v atriju ZRC-ja, ki je negledališki prostor.«
»Želela sem, da bi o našem delu debatirali na višji ravni. Pomembno je, da se o našem delu pogovarjamo tudi z ustvarjalci z uprizoritvenega in glasbenega področja, ki se ukvarjajo tudi z drugimi stvarmi, ne samo s flamenkom.«
»Rdečo nit projekta tke glasbeno izročilo flamenka, ki preko vplivov klasične, džez, vzhodnoevropske, španske in elektronske glasbe sestavlja serijo glasbenih motivov in stavkov ter jih povezuje v celostno glasbeno izkušnjo.«
»Program sestavljajo skladbe z Rafajlovićevega prihajajočega albuma Mediterranean Soul.«
»Sodelovanje z Electric triom snuje v iskanju glasbenosti giba in preigravanju misli, da je plesno telo lahko inštrument, ki sledi in izziva glasbenike ter se razteza in zliva z glasbenimi kompozicijami, v katerih raziskuje mite o romantični reprezentaciji ženske plesalke flamenka, identiteti in borbi nasprotij.«
»Začetno točko 'iščeta v dimenzijah odnosa med gibom in zvokom v prostoru, pri tem pa snujeta niz dotakljivih in stvarnih občutij, oblik in atmosfer, ki hkrati ohranjajo svojo skrivnostnost in nevidnost.«
»Njuna človeška figura v razvoju odrskega doživetja skladišči neštete načine obstoja in se poigrava z mislijo o sprehodu po robu definicij – plesa, glasbe, žanra in formata.«
»Na pragu nevidnega so zvoki in podobe v preseku časa in prostora, vznemirljive čutne in občutljive impresije v spoju dveh ustvarjalcev iz dveh različnih svetov, ki vsak s svojega oddaljenega balkona strmita proti skupni samoti.«
»Načeloma sem klasik, v klasiki pa je glavna stvar poustvarjanje, v osnovi nismo avtorji glasbe.«
»Sploh v modernem flamenku velja, da so precej odprti.«
»Hkrati vse to flamenko bogati, v obe smeri, tradicionalno in moderno. Človek ima izbiro.«