»Ambientalno zasnovana postavitev Krhek svet povezuje razgibane prostore razstavišča z globoko izpovednimi umetniškimi deli, za katere je značilna igra kontrastov, jasna pripovednost in reinterpretacija v nov kontekst postavljenih, pogosto zavrženih predmetov.«
»En motiv je upodobil v različnih barvnih kombinacijah, kar daje pestrost, in ko iste motive v različnih barvah postavljamo drug ob drugega, dobimo andywarholovski izraz večplastnost tistega časa.«
»Ta tvori pomemben del celote in ima več različnih obravnav pripovedovanja ter v odnosu do instalacije vključuje pretakanje subjektivnosti in poigravanje z dvojnostjo s pogostim menjavanjem pripovednih ravni in jezikovnih registrov.«
»Prek nje se umetnica nanaša na svoje telo, dotik, na druga telesa in njihove 'netelesnosti' ter tudi na prostor, kjer so gledalci, in na prostore, ki še pridejo.«
»Leta 2000 sva z Zmagom Lenárdičem, z videoinstalacijo 'Delaj lokalno, Misli lokalno, Prodaj globalno' sodelovala na festivalu Umetnost, kultura in socialna integracija v Glasgowu, kjer so se organizatorji pionirsko lotili vključevanja umetnosti v različna socialna okolja in integracije predvsem marginalnih skupin v družbi v umetniške in kulturne projekte.«
»Dolgoletnega sodelavca akademije, njegovo predanost kiparstvu in pedagoškemu poklicu ter njegov raznovrstni umetniški opus bomo ohranili v trajnem spominu.«
»Prevzela je nadzor nad Whistlerjevimi dnevnimi opravki, vodila njegov atelje in celo urejala prodajo njegovih del.«
»Med njima je bila velika darežljivost. Drug z drugim sta se igrala in izzivala. Warhol je dovolil, da so ga Basquiatove intervencije popolnoma prevzele in podredile njegovo delo. Ponekod je težko določiti, kje se začne en umetnik in konča drugi, kot na primer pri monumentalnih, deset metrov dolgih afriških maskah.«
»To je bila težka odločitev, zlasti glede na pomembne dosežke projekta v zadnjih dvajsetih letih. Odločitev prav tako priznava vpliv, ki ga ima projekt na okolje, in potrebo po preučitvi, kako ga je mogoče bolj etično in trajnostno izvajati v prihodnosti.«
»Kot otroci smo na šolskih izletih pogosto hodili v muzeje in bila sem očarana, vendar sem tudi ugotovila, da me najbolj zanimajo slike in umetnine, ki odražajo mojo družino, mojo zgodovino in moje izkušnje.«
»Te pridobitve Nacionalnih galerij Škotske so mi vlile optimizem glede tega, kako se pogovori spreminjajo in kako lahko moje delo privabi nove mlade umetnike, ki iščejo nekaj, kar jih navdihuje k drugačnemu razmišljanju.«
»Umetnica v 'spominskih podobah ne upodablja zgolj bežnih trenutkov, ki so neizogibna posledica minevanja časa, temveč jih preizprašuje kot ostanek preobrazbe Jugoslavije iz socialistične države, v kateri se je rodila, v del mreže kapitalističnih demokracij v evropskem slogu, s spremljajočim prostovoljnim izbrisom in rekonstrukcijo nacionalne preteklosti.'«