»Vrstijo se izumi novih elektronskih instrumentov, UI bo neprestano prisotna tudi pri ustanovitvi novih vmesnikov, razvoju ‘razširjene realnosti, ‘virtualne realnosti’, ‘spleta stvari’ ... Zlata doba elektronske glasbe bo šele prišla, saj z več strani dobiva spodbudne impulze.«
»Kot da bi stali v svojih notranjih resonančnih votlinah, sta posneli svoje petje, pospremljeno s specifičnim odjekom te geološke jame.«
»Ošili me modro ne spominja zgolj na klasična veleimena čudaškega rocka, denimo na Captain Beefheart, Zappo in sodobnike black midi, temveč predvsem na Svojat samo.«
»Moving as a Giant je zanimiv in dovolj samosvoj album, da z doprinosom štrli iz domačega hrupnega podtalja.«
»Nastal je v času, ko se je življenje zdelo absurdno, glasba pa je prinašala smisel.«
»Tehnologija, ki jo rabijo, je prinesena iz domačih omar, predalov in ne terja sodelovanja katere velike institucije.«
»Za hit poletja tako razglašamo Anglosax, komad o navidezni brezskrbni poletni romanci.«
»Nastop je poskus povezovanja različnih govoric – besede, zvoka, hrupa, šuma, tišine –, ki jih akterji zaradi sodobnih in inovativnih tokov v glasbi 20. stoletja razumejo kot enakovredne dele celote.«
»Kot založba, ki vsa leta redno izdaja izvirne pesniške zbirke, objavlja poezijo v reviji Literatura in v spletnem mediju ter prireja pesniška branja, smo namreč ugotovili, da je skrajni čas tudi za bolj poglobljeno debato o poeziji in njenih življenjih.«
»A kakšna je v resnici recepcija zbirk pri bralstvu, kako pesmi, ki pridejo od avtorjev ali avtoric zaživijo med občinstvom.«
»Kot bi jo usmerili skozi prizmo, zažarela v vseh barvah spektra.«
»Kako ustvarjalci in ustvarjalke doživljajo stanje knjižnih izdaj na trgu, kakšni so pogoji za ustvarjanje zvrsti in ali poeziji upada priljubljenost.«
»Odločitev strokovne žirije, ki je bila v nekaterih medijih označena za 'radikalno', nas navdihuje z optimizmom, saj se zdi, da nakazuje na bolj ozaveščen pogled, naklonjen razumevanju filmskih praks v vsej njihovi raznolikosti.«
»Ker se pri večini mainstreamovskih naracij v igrah uporabljajo enake neskončne zanke reakcionarnih tropov, tej zvrsti večinoma ne uspeva, da bi vrednote igralcev postavila na preizkušnjo, in namesto tega potrjuje hegemonske moralne koncepte.«
»V zadnjih treh desetletjih postaja videoumetnost vse bolj sprejemljiva zvrst vizualnega izražanja na področju sodobne afriške umetnosti in prava oblika vizualne kulture.«
»Skozi naslovno temo narave, ki v nekaterih filmih v ezopovski jezik zavija kritiko sistema in družbe, v drugih pa postane estetski objekt na sebi, se filmi sprašujejo o obsmrtnih izkušnjah utopije, filmu in antropocentričnem mišljenju.«
»Gre za kuriran izbor novejše produkcije študentk_ov ljubljanskih ALUO, AGRFT in Akademije za vizualne umetnosti AVA ter novogoriške Akademije umetnosti, ki dokazuje, da tudi pri nas nastajajo dobri študentski eksperimentalni filmi, ki prek festivala dosežejo tudi širšo javnost.«
»Jaz se s filmom učim in film se z mano uči«
»Vse je nastalo tako naključno, da sem se znašel v tem filmskem miljeju«
»Zdaj imam že neke nove ideje«
»To je v bistvu dnevnik devetih mesecev življenja, premikanja iz enega prostora v drugega, iz enega kraja, države, letnega časa«
»Ta dva datuma za gledalca nista pomembna, bolj sta zame pomembna«
»Ideja je nenehno ponavljanje stvari, ki se nam dogajajo okrog vsakdana«
»Eksperimentalen in enigmatičen, a hkrati subtilen, iskren in asociativno odprt.«
»Zorni kot, ki napeljuje na neko drugo prisotnost, ki ni prisotnost človeka, ki gleda, stoji, hodi.«
»Lik Roka je na začetku filma tabula rasa, prazna posoda, ki jo Henigman postopoma, prek iskanja lastne identitete, polni z vsebino.«
»Jasno se pozicionira znotraj filma in pomembno pripomore h kontekstu zgodbe.«
»Ivan Gergolet v Možu brez krivde koplje globoko po človekovi naravi in moralnih vprašanjih, ki ga zadevajo.«
»Njen izraz je ponotranjen, diskreten, preprost in fokusiran.«
»Kot prizemljena starejša sestra Špela uspe svoj lik v zelo kratkem času realizirati v (po)polnosti.«