»Radijska igra Slabe ceste me je vnovič navdušila v povezavi s terenskim delom.«
»Vsaka generacija ima svojo konotacijo, kaj je to ameriški sen.«
»Našla človeka, ki se je znašel v deziluziji zahodnjaške kulture, katere imperativ je fascinacija z osebnim uspehom in skrajno individualnostjo.«
»Albee sem je rekel, da je njegovo besedilo napad na družbo, ki je zamenjala resnične vrednote za umetne.«
»Svoj lik mame je opisala kot metaforo za celotno družbo – samozadostno, kruto, nesramno, predvsem pa izpraznjeno.«
»Uprizoritev je po njenih besedah 'eksistencialna absurdna drama, saj se neposredno dotika današnjega človeka, pa čeprav na ravni onkraj'.«
»Žlahtnost Polone Juh v vlogi žalujoče grofice Olivije je v tankočutnem preseganju klasičnega komičnega lika, ki ga nadgradi z ekspresivnim gibom in pretanjeno izreko Shakespearovega verza.«
»S prefinjeno stilizacijo oriše lik, ki preseže klasičnega shakespearjanskega komičnega junaka, ter s pretirano resnobnostjo, zgražajoč nad vsemi oblikami zabave v rumenih nogavicah s križnimi podvezicami, v gledalcih vzbuja huronski smeh in simpatijo.«
»Nobena izmed predstav festivala ne obravnava šablonsko ali klišejsko.«
»Festival ponuja ekskluzivne trenutke, ne samo z vidika neponovljivosti gledališkega dogodka, ampak dejanske neponovljivosti sobivanja lokacije ter gledaliških, glasbenih in plesnih doživetij.«
»To je nujno zaradi javnosti, za katero delamo.«
»Vemo, da danes kulturo podpirajo vedno bolj skromno in da je to velika težava naše družbe. Dobro bi bilo, da bi se gospodarstveniki zavedali, da z vračanjem v kulturo vračajo v družbo ter da je to nekaj zelo pomembnega in dobrega.«
»Sporočilnost letošnje izvedbe je, da ta festival pluje naprej in na kakšen način pluje.«
»Najtežje je prav iskanje teh stanj, kakšna je ta tema, kakšna je ta praznina (...) oziroma prepričljivost doživljaja. S tem sem se ukvarjala in se še ukvarjam.«
»Ljudi, ki zbolijo za demenco in se zato spremenijo, ne začnemo obravnavati kot 'neke nekdanje ljudi, ampak da nanje gledamo skozi prizmo tega, kar so nekoč bili, da so vendarle vsi vredne osebe, ki so v življenju nekaj naredile, zgradile neke odnose, imele svoj krog ljudi.«
»Imata največ zaslug zanjo kot igralko prav režiser Matjaž Klopčič in maskerka Berta Meglič.«
»Nagrada za življenjsko delo navdaja tako z veseljem in hvaležnostjo kot tudi 'neko čudno žalostjo'.«
»V svojih igralskih stvaritvah je prestopala meje ustaljene filmske igre.«
»Slovenski filmi ne nastajajo zgolj z javnimi sredstvi in da producenti sredstva za filme v slovenskem jeziku vedno uspešneje nabirajo tudi v tujini.«
»Ne zgledujte se po meni.«
»So vzroki notranji, v nas, posameznikih, ali je vzrok zunanji, v sistemu?«
»Kaj se zgodi, če naenkrat ne moremo več zaupati lastnim občutkom?«
»Igralca Rok Vihar in Polona Juh sta poudarila vidik iskanja meje med gledališko in filmsko izkušnjo.«
»Po besedah Polone Juh so se poskušali čim bolj približati dokumentarnosti, kar je za igralce, okužene z gledališčem, težko.«
»Več kot polovica vaj je potekala prek ZOOM-a oziroma spleta, ko pa smo stopili na oder, smo morali nositi maske.«
»Poskušali smo se čim bolj približati dokumentarnosti, kar je za igralce, okužene z gledališčem, težko.«
»Beckettovo besedilo enodejanke Konec igre je apokaliptično, pri čemer je režiser de Brea apokalipso definiral kot človekov občutek nemoči.«
»A prav sredi te tragičnosti se skriva tudi komika, ki smo ji želeli slediti v tej tragikomediji.«
»'Vse dobro na poti, Dušan, zajahal si čas in tvoja duša leti skozi nekončnost prostora.'«