»Z veliko žalostjo sporočamo, da je naš ljubljeni Oliviero danes, 13. januarja 2025, odšel na svoje naslednje potovanje.«
»Njegova genialnost nas bo še naprej navdihovala.«
»Oblačila izkoriščam, da opozarjam na družbena vprašanja.«
»Klasično oglaševanje ti skuša dopovedati, da boš lep, močan, uspešen, če kupiš določen izdelek. A vse to sranje ni resnično.«
»V poplavi vizualnih sporočil v naši fizični okolici in na spletu se zdi, da ni nikakršnega filtra, ki bi določil njihovo kakovost in kvantiteto. Podobe so vseprisotne in prav zaradi tega večkrat razvrednotene.«
»Babnikova serija fotografij in sloganov blagovnih znamk govori tudi o neomejeni in nevestni rabi fotografije za vsako ceno in povsod, ne glede na pomenske anomalije in neprimernost njihove komercialne uporabe.«
»Vendar spoštujemo duh in namen teh razvijajočih se evropskih predpisov ter smo zavezani njihovemu spoštovanju.«
»Sodišče Evropske unije je v svoji sodbi izrecno priznalo, da je naročniški model, kot je ta, ki ga predstavljamo, veljavna oblika soglasja za storitev, financirano z oglasi.«
»Popolno privatizacijo javne komunikacije.«
»Pač še ena reklama.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju